ЏАБЕ Е ТУКА ДА БИДЕШ СЕКСИ

downloadКога и да скролам по тоа мобилниот, се прашуем, која од сите тие дрољи е најбоља од сите. Па второ прашање шо си го поставувам ми е , која од нив може да ме изебе најбоље на свет, не е битно како изгледа. На крај сваќам дека ме боли кур за се и дека станува збор за пополнување време у тој мрачен тајмин од 03 до 05 сабајле. И кога би го издркал пред некој контејнер, каде се гузат две мачки, би можел да се пофалам дека сум имал сексуална активност таа вечер. Предноста е шо нема да ги слушам тие одвратни патетики и томови литература за тоа, колку е одвратен машкиот свет. Пушете го сите вие кокошки и искомплескирани дрољи. Кога се ебете и кога пушите некад, е исто ко да сум го заглавил алатот меѓу врата. Повеќе боли него што е убаво, али дај решете се веќе еднаш….Ви се пуши, или ви се јаде? Ако сте гладни, ете ви го Силбо. Мрш на шалтер и попунете ги тие празни простори на целулит, кои настанале од  етапното трчкање на кеј.
Често пати пред да излезам надвор се прашувам што да облечам. Второ прашање е, дали да им бидам секси или духовит? На крај контам дека у овој град,  не е можно ни едното ни другото. Духовит не можеш да бидеш на овци кои бркаат фраери со селфи стап. Исто така на кофи кои сеуште носат високи топуци и целулит им тече преку хеланка. Џабе сум секси, кога нивниот укус мава накај рекетарска ќељафа глава, која пичи  муабет: кукле, каде вака убава, а сама??? Не ги можам ич, боље ќе се исклучам од цел свет, ќе фрлам и телефон и вибер, и фб, и лична карта….Една трска, јадица, и на састав кај Треска…Боље да пецаш риба карши Крушопек него да пецаш риба некаде накај Тренд. У Тренд рибата прета и ко ќе ја уловиш те убедуе дека е фока и го чита Драган Таневски. Тоа е филозофијата јебана на пола град што живее тука и на пола што се досели….

И не сакам да билдам, не сакам да јачам мишичи, да пијам креатин, протеини и да кркам белковини и пилеќе месо. У тој случај ќе ми пријде креатин, протеини, пилатес, фитнес и зумба цура на висока штикла. Нема да ја можам.Ќе очекува да ја однесам на некое екстра место, а јас десет години градов го заобикулувам.  Место да бидам секси, ќе си бидам аут од се, ќе ги носам старите фармерки, избледениот дуксер и нема да кревам на мобилниот. Тие што ме знаат лично да не ме сваќаат лично. Рандом не кревам на никој и рандом сум накурчен на секој пролазник. Не бе….како се издржува во овој град? Има ли во градов жена која не пати по дечко и која не им се курчи на сите дечковци у градов???Ако сакате нешто да ве задоволи и да не ви јаде вафли, идете у Валијант. Таму ќе добиете пенетрација под ваш агол без соговорникот да ве замара. Јас у меѓувреме ќе се лажам дека сум секси. Ми кажа една баба од 75 години.Јеби га…Она покрај 150 курци шо ги изела у својот живот, ваљда е меродавно жири.

Биди секси, а понашај се ко ропак. Биди секси а ебавај виртуелно. Соговорниците се пред еутаназија. Чекаат милостие да бидат усмртени, пред да им се накомат караконџулите гладни за кур, и жигосан крст на челото. Дај не ме јебете.  Неам што да ви кажам оваа вечер… Комплиментот и бон тонот се лицемерна работа. Ова е обична шкрабаница нашлакана на бела салфетка, на терасата од каде што се гледа Скопје. Во него еден куп животни,  мал процент луѓе пребегнати во шумата, и две преубави дланки кои зборат повеќе од 700 000 народ…А јас, од шумата своето пиво го допивам. Месечината полуокезена ја гледам. Ме гледа она мене, ја гледам јас неа. Остануваме така насмеани, додека градот умира и гине од стадо, гладно за блуд и разврат….

About komitamkd

Десничар,Реалист,
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Напишете коментар

