ДИЈАЗЕПАМ ТЕКСТ

doktor za facebookГомнарката у аптека ми побара рецепта. Веројатно да и ја акнев глаата од каса немаше да ми ја побара.650 000 евра била казната ако ми препише анти-депресив без налог од матичниот. Ќе мора на некој друг да му покажам колку сум луд и сјебан. Се вратив кај матичната докторка и веднаш ми ги препиша. Барањето беше жигосано на мојата налудничава фаца, искривена од левитација и благо лебдење над површината на земјата. Не можеше да ми ја разбере депресијата. Ја па не можев да ја сфатам нејзината окезена фаца. Се кезеше постојано како Мона Лиза со некој перверзен пастув под нејзиниот фустан. Депресија е дури премногу весело име. Ја би ја нарекол поинаку. Би можел и да ја поебам али најчесто она го прави спротивното. Почнав веќе и да уживам во нејзиниот секс. Црно-белата курва која ми го парализираше нервниот систем стоеше пред мене со црна чипкаста подвезица, со дигната нога и со штиклата зариена во мојот грклан… Посакав да и го искинам прслукот, да и и ги напикам гаќите во меѓуножјето и да и го напикам сосе гаќи. Да наздравиме кучко. Ги кљукнав зелените топчиња и се навалив на фотељата. На мене го поставив лап-топ компјутерот и почнав нешто да шкрапам:

Надвор е сиво. Градот е поробен од волци а луѓето се побегнати во шумата. Во шумата еден пазач со двоглед кој го гледа градот како полека умира и останува без душа. Излегов да се проакам по улиците кои смрдат на шахта и запушена цевка од канализација. Курвата наплаќаше од својот клиент а овој пробуваше да и го начука одпозади. Безуспешно. Му го испуши, т.е повеќе му го издрка на јазик а оваа стенкаше ко да ја тегнат десет црнци. Зашто стенка дрољава? Муштеријата е мртов среќо, оди исплакни си ја устата ти бзди на немиен селски кур до другата страна на кејот.
Ме заболе за сите транзициски жртви! Гледам дека оваа багра и друго не заслужува. Накомена кон моќта и парите, ја силуваат вистината и ја влечат врзана за нога по асфалт. Вистината офка, плаче и моли. Ја ебат и ја силуваат простаци кои мислат дека нивното царство ќе остане вечно. И за тоа ме заболе кур. Кога ќе дојде судот и кога тркалото на животот ќе мавне со својот чекан по масата, ќе им пукне глаата и ќе се свестат.

Ме заболе кур кој тоа ми ѕвони на мобилниот, дали е нешто итно и неодложно. Ме заболе кур дали пензионерот има слободно место во автубусот и дали ќе пропадне неговиот одвратен петок! Ме заболе кур за сите пломби на УЈП и за сите авиони со млад свет кои си отидоа од овде. Не би ги приметил и доколку останат тука. Ме заболе кур и за навивачките групи кои се приклонија кон партиските мајмуни. Ме заболе кур за неписмената торлачка банда која го управува нашиот сјебан систем. Ме заболе што ќе каже и како ќе ја пренесе новата вест суртукот што чита вести и истовремено го зима со две шаки, шмука од мудата надоле и оди према врвот на органот. Најава за вести. Да не продолжуваме понатаму.
Ме заболе кур и за мојата прва девојка која некогаш ми изразуваше голема љубов а рестото од животот ме колне зашто не ја оженив. Кој ја ебе и неа! Кој ги ебе сите мои другари шо посакале да и го бапнат на мојата ебачица или девојка! Ајде брееее….И тоа е приметно али недоволно битно да се изреагира.

Кој го ебе ликсурот шо му маав заушки и го тепав ко магаре пред зграда а сега е шеф на општински комитет и преку него се вработува и ќоро и сакато! Кој го ебе неговото ЗДРАВО и неговото ШТО ИМА НОВО?! Кој ги ебе сите корумпирани сообраќајци кои казнуваат пешаци, дигаат коли кои немаат каде да паркираат а се пазарат со криминалци кои згазиле дете на улица. Ќе го јадат овие првите. И за тоа е заболе кур!
Кој го ебе и Драган Вучиќ, ѕвездите на Гранд и сите српски емисии кои ни ги начукаа на јавниве сервиси. Можат тоа телевизиите сосе бетон да ги пренесат у Белград али се сомневам дека ќе бидат така гледани ко овде. За дијазепамот е потребна рецепта ама за оние гомна кои го палат мозокот не треба! И за нив ме заболе кур!

Ме заболе кур за сите естрадни уметници кои го дадоа газот под кирија и пеат, глумат и играат тоа што другите ќе им го кажат! Ме заболе кур и за навивачите кои не смеат да зуцнат против своите управи и им даваат песни на лист кои смеат и не смеат да ги скандираат. Ме заболе кур за сите контра-протестанти. Не ни се свиѓа поскапувањето на лебот и млекото. Е јеби га….Има и такви на кои им се свиѓа. Нивно право. Сите до еден, од поп до криминалец се конструктори на овие извитоперени норми, на ова трчање по ситнежот и глобално курвање. Ама до дијазепамот е проблем. За него треба рецепта. Како да не е доволна сета оваа гомнарија што ја живееме уште треба да докажеме на докторката дека СЕ НИ Е УЗ КУРАЦ! Нема везе…Ќе одам да ја посетам. Она е срцка.Ќе се кези на своето биро и ќе се жали дека и паднал системот за закажување. Кај неа секогаш е паднат системот. Јеби га. Ќе се кези и ќе каже -ЗДРАВЈЕ… Нека потпише рецепта и нека продолжи да се кези. На излегување се запрашав на што таблети е она. Ќе ја прашам нареден пат….

НАПИША: БУЛЕВАРКО ( ПОД ДИЈАЗЕПАМ)

About komitamkd

Десничар,Реалист,
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Напишете коментар

