Цицки, Плажа…..(лошо искуство)

jijkil;kljЕве ме мене малоумниот, се вратив пак на ова сјебана тастатура да си кудам за маките мои пубертетски кои ме натежнаа еве и по стари години… А се рашетав ко пајпуз без гравитација по тоа плажите песочни кога да ти видам геријатриски случај( бабиште на 156 години) ги извадилa тоа млитавите цицки и се сунча топлес! Едната цицка у вода а другата у супермаркет..А мене по бааги ме акна тоа сонцето. Грбот, градите и нозете ми се испржија саглам на ова озонскиве дупки. Само газот ми остана бел ко сирење а за тоа е крива онаа крава геријатриска која ми го скрати животот за 25 години со тие мртви и беживотни цицки фрлени на плажата додека она се сунчаше топлес. Страв ми беше на мочање да го вадам не па да се дрзнам гол да се сунчам со вакви накази… А мори бабо која курата среќа ти ми ја одвали. Едина топлес цуца која извади цицки на плажава да ти биде цуцка забегана од Мапет Шоу… Само вилицата со заби можда и нема напраено пунолетност( ги носи кај да е 17 години) а се останато на неа тежи скоро еден век. Од времето на Гоце Делчев и Дамијан Груев е гарант. Може и некој Илинденец да ја ковал оваа сисарава ама ги надживеа она сите. Цикците мртви а таа жива за сите пари.
А цицката е форма на живот спакувана во човечка кожа. Пакетот има разна форма а од самото пакување може да се истанчи и формира брадавицата( врв на животот) и таа да биде испакната нанадвор или пикната скроз навнатре. Можеш да ја шмукаш како смок и заушки да фатиш надвор нема да пркне а ниту па да се очури како главче од преплашена желка. Тоа ти е… Стискај, шмукај, гњави толку бидуе.
Мене ми е интересна онаа појава кога жена излага од вода и си ги гледа цицките пред да легне да се сунча не за да види дали и се лошо наместени, туку за да ги поднамести уште полошо за колку толку неоригинално и демек случајно да ѕирнат истите нанадвор. А најјак е оној дел кога со двете раце демек си ги цедат купаќите у пределот на грудниот кош. Мора на тоа сонце баш на тој начин да се исцеди вишокот на вода а тоа тета да го праи со Тајвански егзибиции со цицките. Да им дава вештачко дишење за продолжен век. Респектирам масажи на битни делови од тело. Некој си масира цицки а некој ќе го дрка како резултат на тие масажи. Сето ова ќе ги држи масите у долг век и како онаа баба ќе плашат урочени типој ко мене… Сепарација за цицки. Денес вадиш една рука, утре втора, задутре трета…и пак некој млитав дел ќе си остане натре неизваден. Ради бабиштево завршив на бајачка и го загубив фетишот по цицка и розева брадавица. Матер да ти ебам мори вампирко една непрокопсана. Сега треба да лижам по 3 пара тинејџерски цицки наредниве 10 години за да го избришам оној хорор од главата шо ми го доносе топлесот на Баба Рога.
И отидов да се напијам пиво под еден чеп на стогодишно буре. Легнав на земја и пиев без прекин цел ден и цела ноќ. На крај отидов и ја плеснав Нивес Цекзиус а цицките и ги натепав у уста као боца за кислород. Ма се шалам… Од шанкот подалеку не сум се помрднал добри 3 деноноќиа а што кур да се помрднам. Пред мене една млада пичонка ме служи ладно точено а под тенкото и кратко бело маиче ѕирка живот на две прекрасни цицки. Далеку од цицките на онаа луда старудија на која цицките и ѕиркаат под фустан, ги заборава у автобус у петок кога е возењето за вампирите гратис, или и проаѓаат преку сито. Колку лоша слика…Две цицки забегани како овци во гора без својот пастир….Пред мене стоеше младата пичонка и таа беше единствената шанса да ми се опраи сликата за животот… Сето останато имаше форма на раскашавена глина и вкус на растопена пача….

About komitamkd

Десничар,Реалист,
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Цицки, Плажа…..(лошо искуство)

  1. Paloma напиша:

    hahahaha … ti si lud😀 Mi go razubavi denot so tekstov, ne sum se smeela onaka od srce ne znam od koga.

    Fala ti. Uste eden plus obozavatel na tvoite tekstovi.

Напишете коментар

