Егзорцизам (Свештеник, Психијатар, Дилер на дрога)

20130311172540don_andrea_galloЗатемнето е моето око. Зеницата се рашири а во неа влегоа сенките на забранетите патишта. Темен и мрачен тунел од мојот хоризонт се до контурите на извалканиот светец кој е исфрлен на дрвената резба во форма на икона. Не го ни препознавам, посакувам да го фрлам, да го акнам од земја…на половина да го прекршам. Ах Господе те чувствувам толку далеку од себе а искрено ме заболе за се…Моето тело стана заробеник на немирот, на валканиот нагон, на желбата за пакост. Станувам зависник по гревот како наркоман по својот шприц со растворен лажен мир. Мојата душа е отворена за грев како што е набрекната вената на наркоманот пред да ја прими отровната хемија која нуди мир. Кај мене нема мир, не го ни сакам. Сакам да ги искршам сите кршливи материи во собата, да се помочам на паркетот, да ги уништам скапите слики и кинеските скулптури. Сакам да го турнам лустерот чунки светлината ми пречи. Осеќам дека не сум господар на своето тело. Нешто ме води, некое гнасно копиле е тука под мојата кожа а погледот е заматен. Плукам во огледалото и го отерувам у курац тој одвратен лик кој не знае дали да плаче или да се смее… Зашто би плачел и зашто би се смеел пиздо една??? Кој кур имаш ти во срцето круто па да посакаш било што? Поладен од камен, помирен од смрт, потемен од ноќта, побесчуствителен од статуа…
1.Свештеник- Посакав да седнам спроти него и да отворам муабет. Го забележа лукавиот во мене..се уплаши, несигурно ми кажа дека треба да навратам друг ден и набрзо стана од столот. Тргнав по него како ѕвер со хистерична насмевка извадена од бункерите затрупани со земја. Придушен крик на насмевка и болка. Измешани чувства. Да бегам од таа појава во црна мантија или да клекнам пред него спасение да барам… Да му ја искинам мантијата или да ја целивам и да коленичам на тврдиот камен? Камен стар 10 тина века…1000 и кусур години…Дали јас сум достоен да клекнам на тој камен. Тој камен има поголема душа од мене бездушникот чунки јас сум главата пикната под сечиј женски фустан. Посакувам да ја изгнасам секоја жена, сакам да нурнам во нејзината пизда и да пијам од забранетите сокови. Фати ме Оче и фрли ме во темјанот кој гори. И се да изгори ќе остане некој мал дел од душата пречиста која само тебе ти служеше и името Господово го споменуваше…Помогни ми Оче….Ова не сум јас….
2.Психијатар-Посакав да го акнам со метален предмет, да му го скршам черепот и делови од мозочните ткива да ги пресликам на ѕидот од карши. Го гледав тој переверзен лик како ги листа страниците од некоја книга навлажнувајќи го показалецот со гуштерскиот јазик. Него го боли курот. Наклукан на 30 мг Дијазепам или Лексилиум и демек е спремен да ме ислуша…Кур го заболе него за било што. Гнасотија перверзна живее да слушне некоја забегана будала ко мене и да стави прибелешка во собраниот материјал што некогаш можеби ќе стане научен труд. Ма хартија вредна да си го избришеш газот, фаца намргодена таман да и се испрдиш… Психички разнебитените суштества не ги сакаат психијатрите. Јас никогаш не сум ги сакал. Или од скоро…Не се сеќавам но дали тоа значи дека сум луд? Кур ме заболе! Луд или опседнат се е едно. Целосно сум сјебан и веќе уживам во тоа чувство…Ебете се доктори, остајте го овој медицински примерок да созрее за електро-шокови во мозокот торпедиран од милион неповрзани мисли. Замислувам во ќошот на собата една расна мулаткиња со цветна китка на главата. Сакам да ја искинам од ебење…..Сакам да ја нахранам и напијам со сперма….сакам да се напијам од нејзината розева матка….
images (2)3.Дилер на дрога-Забеган тип…многу позабеган од мене…Ако јас мислев на милион работи тој мислеше само на една…Како да ги собере моите мисли кои како раштркани овци пасеа по зелената полјана…Хероинот е премногу депресивен за мене. Со него лудилото ќе напредне или пак ѓаволот полесно ќе ме изеде. Не благодарам, тоа срање не е за мене. Амфетаминот е претешка хемија за организмот а ситна боранија за мојот издуван мозок. Слаб обид, нема да ме дрмне ова гомно создадено од некреативни будали повеќе од она што сум дрмнат. Триповите се премногу опасни за мене. Тие уште повеќе ќе го разбудат лукавиот кој ровари во мене. Би си го одгризал јазикот и би се удавил во сопствената крв. Ни тоа гомно не е за мене. Кокаин….Хм…пак ќе ја побарам мулаткињата а ако не ја најдам ќе ја силувам првата случајна минувачка на булеварот. Ќе и ја превртам пичната жила и со три збора ќе и го објаснам животот. Нема да ме проколне кутрата. Ќе почне да ме бара а уште една будала на мојот врат не сакам. Дилерче…одјеби братче…Бркај си ги клиентите кои хемијата ги направи тешки будали. Мене таков ме создаде природата…

About komitamkd

Десничар,Реалист,
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Егзорцизам (Свештеник, Психијатар, Дилер на дрога)

  1. make напиша:

    Но зошто во самите цркви кои живеат со парите од народот нема фондови за парична помош на оние македонски православни семејства со три и повеќе деца? Па тоа треба да го стимулира црквата наша православна а не државата ни мултиетничка. Ако чекаме од државата помош ќе помош дочекаат Хазби и Суљо од село Слупчане и Арачиноо а кај нив дечиња има на претек.
    ____________
    одлична идеја

Напишете коментар

