Јас клетото копиле

Писател нема никад да станам по се изгледа. Кој сака да објавува раскази и поезија на некој си сјебан и безобразен блогер? Кај нас се објавуваат прикаските на издуваните муштикли, на изгубените уметници и пропаднатите дрољи. Кај нас треба прво тотално да пропаднеш па да се реши некој твојата прикаска у рамка да ја стаи. Еби му мајката. Озваничување на вредностите од кои бел ден не се видува. У место поезија и проза на народов ќе му се продаваат евтини прикаски од стилот кој со кого се опнал у државава, која дроља какви гаќи носела на галаприредбата и колкав бакшиш во гаќите добила некоја наша фолкерка додека мешала со г’зот во прекуокенаските земји. Таму Македонците се поголеми Македонци од овие овде кои својата кожа ја оставија на дереџе во име на својата татковина. Оние кои фатија штикла нас ќе ни кажуваат шо и како треба. Оу јес как да ноу…тие имаат ту милион доларс на банка ама немаат срце рака да пуштат некоја парица да фрлат или натаму накај нив да не соберат.
Да одам у црква да се исповедам е премногу глупо. Јас сум толку грешно копиле што мислам дека темелот на црквата би попуштил кога би влегол таму. Исти кур се и оние залутани во попска мантија кои роварат по црквите. Додека некој им се исповеда тие мислат на секс оргии и паднати се у транс од некои стимулативни сретства. Ти мислиш дека се у некоја благосостојба а они под дејство на марихуана и хашиш да ти биле. На хорс или некое слично срање твојата мизерија ја ислушуваат. Некад сложните попој и у петок мрсеа. Денес сложните попој млади пичиња ебаваат, травка и хашиш дуваат.
lL89dalAWb7g530tBnEBg0CM_500Боље е денес да оди чоек да се исповеда на психијатар и да побара демек стручна помош. Често пати сум ги посетувал тоа лудаците колку да си кажам шо ми лежи на душата. На крајот им измислувам и им филувам прикаски од кои тие се срамат до толку што во сопствената кожа не им е пријатно. Ја сум опериран од срам… Па ми закажуваат контрола, па некоја дијагноза и терапија ми препишуваат. Се додека не станам и не им ја треснам вратата. Ај бе fuck off ја сум ок. Топ ми е. Абе доволно е да се изнајадеш лајна кај некој за шо е платен тие лајна да ги слуша.
Јас клетото копиле најмногу шо сакам е да ме ислуша некоја јебозовна тетка додека не ја испрскам со сперма по лиценцето и цицињата. Може на крај и да ја подсобере со врвов на јазикот ама грлцето ќе ја жеже. Има да и гори у уста бљуткавата течност која е подзастојана неколку деној у ташакот. Насобраната сперма у ташакот и неискажаниот збор излетуваат на површина со јака компресија. Од првата работа останува флека а од оваа вторава замислена гримаса. Јас клетото копиле не се секирам ни за едното ни за другото. Белиот лист останува едино место кај шо може чеок да ја истресе целата гомнарија која му лежи на срцето. Листот е толку чист а душата валкана. Валкани се и нашите ТВ медиуми и целата онаа политичка машинерија која му ја ебава мајката на обичниот чоек. Сите се приклонија кон елитата и драпаат мадиња. На тој начин добиваат спонозорства, емисии у етер и стануваат главни промотори на лагата. Ним газето малку ќе ги чеша а дрољата ќе си го добие у уста додека некој ископлексиран сељак забеган у политиката ментално пенетрерира у нејзиниот закржлавен мозок.Овие курви у душа ќе си ги голтаат лагите а јас клетото копиле ќе ги пцујам и презирам. Џабе ми е бе батиња. Јас не ја контам играта и затоа не можам да ја играм. Слабо се прилагодуем на новонастаниве стандарди. A и не сакам да ја играм. Не сум драпач на мадиња и немам желба да се сликам со главните ѕверки. Јас клетото копиле и понатаму приказните од булеварот ќе си ги прераскажувам чунки за подлизување и нарачани текстови пишуење не ме бидуе. Амебата би пораснала во моите очи во тој случај а ја би се претопил во неа. А и да сакам да станам дудлач повторно тешко би се пробил до бината. Бината е одамна преполна. Собата моја малечка ми е доволно малечка и доболно широка во неа човековата рамка да ја зачувам…

About komitamkd

Десничар,Реалист,
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Напишете коментар

