Курво една…

aa11Живеев во мизерија хранејќи ја душата своја со валканици и гревови…Танцував на врвот на ридот гол по гаќи а од мојот автомобил продираа звуците на Рамштајн… Премногу сум отровен за таа природа, за тие дрва кои кислород му даваат на градот потонат во сон. Јас му давам гнасотија, блуд, немир и грев. Ја сум сенката црна во ноќта црна а ти си курва која мисли дека ќе ме извлече од тој вител. Остај ме, убаво ми е во тој прстен, окован со своите навики и валкани нагони, јас постојам и дишам на начин на кој што никој не постои. Кога би седнал на шанкот отров да се напијам мислам дека отровот ќе се претопи во мене чунки јас сум поголем отров од сите отрови. Јас сум најтоксичното ѓубре на оваа планета она од што и суштината се распаѓа. Она што е пострашно од забот на времето, од татнежот на војните и од прогонствата на демоните. Прости ми боже, не премногу сум далеку од тебе за да те замолам од оваа гнасотија да ме извлечеш… Покрај мене е една курва насликана од рацете на незнаен уметник…Курва која ме гледа со закрвавени очи и која пробува да ме повлече кон себе. Демонско суштество кое повлекувајќи ме кон себе се припојува кон мене, иако не е доволно расипана партнер да ми биде… Треба да се надмине самата себе но и тогаш нема да е ниту сегмент од валканите мисли кои живеат во мојата поствест…Обична ебана душичка, се труди да биде се и сешто само да ме фасцинира, мене гадот над гадовите. Пробува да биде се и сешто но и покрај се ќе остане ништо. Обично гомно излезено од мојата расипана фантазија и оставена на мојот распослан килим полн со гревови и јадови..Ќе те изеде и тебе времето. Еден ден ќе останеш на крајот од нишката затоа што после тебе ќе оставам нови гомнарии по патот.
Од твоето меѓуножје, од твојата ебачка дупка излегува мирис на грев, мали канџи на птици мршојадци и глави на кербери кои сакаат да ме уништат. Ќе ги уништам јас нив набивајќи го во тебе секој сантиметар од мене, стануваш линк помеѓу мене и нив…Ништо повеќе и ништо помалку од ова. Не можеш да бидеш ниту безвредна затоа што и тоа е мерка за вредност. Многу си подоле од тоа…Курво една, пробај да се надминеш, пробај да бидеш вистинската ти и појави се пред мене. Тргни го слојот на маски кои ја затскриваат твојата мизерија и беда. Јас сум тој и отворено признавам, конзуматор сум на такви лајна како што си ти, за повеќе не ме бидува… Курвичка излезена од фантазиите на сите млади дркаџии но сепак недоволно созреана и расипана мене да ме допреш. Ти недостасуваат кодовите кои ги отвараат моите мрачни порти за таму царица да бидеш, за танцот на пакоста со мене да го заиграш…за таму на жарта од изгаснатиот оган да те начнам на себе и во вителот на тој неугаснат оган расипништво да распламтам. Да се запали се и на крајот се да расчади….Кога се ќе помине мојата и твојата силуета извалкани со пеплосани дамки и со излуштени кожи на лицата…Ќе ти подарам само уште еден валкан бакнеж за на крајот да ти порачам: СЛАБ ОБИД АНГЕЛУ…..ПОТРУДИ СЕ НАРЕДНИОТ ПАТ ПОВЕЌЕ…..ова те дави во просекот а подобро е да бидеш најголема нула ако не можеш да си МАКСИМА…. Да, тоа е најголемата трагедија за еден човек…да биде обичен просек.. Да плови со лајната и да плута по површината. Фрли му сјај на тоа ангелско лице и распламти го демонот кој живее во тебе. Само тогаш ќе бидеш уште посозреана за мојот презир….КУРВО……

About komitamkd

Десничар,Реалист,
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Напишете коментар

