Град

66274148Данима сам се опијао и нисам излазио из стана. Нисам спавао уопште. С времена на време сам падао у транс,губио се на сат-два и опет настављао да пијем. Жеља да изађем из стана се одавно угасила. Степенице од улаза су биле мрачне, зидови узмазани неким чудним бојама и потписима младих дркаџија. Комшика је увелико таложила килограме и све чешће псовала мушки род. Лево од улаза се налазила продавница где су дежурни стражари биле локалне пијандуре. Њих је смрт заобишла неколико пута па су спуштених капака и са крвним подливима испод образа као амебе испијали своја пива. За разлику од њих,ја нисам псовао живот. Био ми је добар онакав какав је. Уживао сам у самоћи и мамурним јутрима. Уживао сам у непроспаваним ноћима. Уживао сам водећи конфликт сам са собом и често сам се, гледајући се у огледалу,смејао том трагичном лику. Заболе ме курац!!!
А мој град је постајао из дана у дан све трагичнији. Тај јадник је можда био једина трагичнија ствар од мене. Старе и нове градње…….станари,подстанари,различити дијалекти,жене аристократкњиње и тешке фуксе,грађани и одбегли сељаци……

Питао сам се како ове материје уопште стоје једна поред друге?…..Како се не одбију? Све чешће сам сретао људе који су ломотили неким чудним дијалектом и заривали своје канџе у овај несрећни град. Возио сам се јавним превозом и цео сам мирисао на дим. Палио сам ватру и суву траву у старој кући моје баке како се не би накотиле змије и гуштери. Ушао сам у аутобус са бројем 5 и путовао од насељаЂорче Петров до Ново Лисиче. Негде код Рекорда навала омладине…….тинејџерски жагор. Поздрављање,цмакање по образима….загрљаји пријатељски и непријатељски. Уби ме дијалект који се за секунд проширио по аутобусу. Средњошколци,студенти,јефтина радна снага и наравно,гужва.
Да их питаш шта,дођавола,траже у овом граду,сви би ти као из топа одговорили: „ Е ПА, ЈА САМ ИЗ МАЛОГ МЕСТА,НЕМА ОМЛАДИНЕ,НЕМА ЉУДИ,НЕМА ПОСЛА И ДОСАДНО ЈЕ ЗА ЖИВОТ!!!“.

Питао сам се како би се уопште развијала та места кад сваки залутали сперматозоид из провинције има генетски код да се пресели у велики град. Јефтина провинцијалка носи увек кратку сукњу,штикле са дебелим ђоном,прича поносно својим дијалектом и тако понижавајуће зарива своје зубе у моје Скопље. Иако је студије завршила пре неколико година и даље је наставила да плаћа огромну кирију кромпиром који њен отац узгаја и при том радећи у некој ремонираној фирми за 10 000 денара убијајући тако наду школованом градском кадру чији су труд и образовање били константно рушени и омаловажавани од стране калаштура и фукси које су свој „успех“ заокруживале оног тренутка када би се увукле у гаће неком богатом и неиживљеном градском сељаку. Мали и јадан несрећник,свестан својих социјалних недостатака,отвара своја врата крвопији „са стране“ ,која користи сексалну вештину и способност за манипулацију да недостакте једног човека замени лажним вредностима. Сан тог земњорадиника постаје јава када на сцену ступи мала и хитра фукса из малог града. Будала се заљубљује и отвара своје гнездо још једној заразној бактерији која истовремено циља запошљење у некој реномираној фирми. Не могу да нађем апотеку,медицинску установу,банку…… обичан јебени шалтер а да ме тамо не сачека нека гомњарка која је „успела“……. Шта да се ради,сигурно су их тако родитељи васпитали. ГДЕ СУ СКОПСКЕ ДЕВОЈКЕЕЕЕЕЕ??? АЛОООООО!!!! Вероватно пате негде као и ја жељне својих мужева који хрчу у загрљају неке курождерке из провинције!!! Кидао сам се у себи и гледао наоколо како нова градња ровари зелени парк. Бетон и само бетон…… Нови станови,нови оглаци за нов уплив имиграната са села. Питам се,колико још може да издржи овај град? Постоји опасност да се земља отвори и све нас прогута. Аутомобиле су почели да паркирају на гранама дрвећа а јавни тоалети су претворени у наплатне центре за јавни паркинг. Асфалт……гума…..деривати….дијалекти,гутање сперме и поједине главешине које су на водеће функције дошле тако што су сишле из неког Шар планинског села…….. Искрено,и да нема више људи у овом граду,скопска деца не би могла да пронађу посао и скопске девојке не би могле да нађу нормалне момке због агресије и отровног кича којим се разбацују придошлице. Културнији разговор и већи мангуплук пре могу видети у неком сокачету у Битољу,Прилепу,Струмици него ли у мом обезличеном Скопљу.

И зашто бих уопште излазио напоље? Барем је ломоћење над овим листом папира и доживљавање ове трагедије типично скопски…….То ми нико не може одузети. Отворио сам флашу Чиваса и спустио ролетне. Сумрак је полако хладио асфалт и моју накурчену главу. Овог тренутка 19 658 провинцијалки води љубав са својим изабраним жртвама……. Хммм, медицински податак је да 1 или 2 процената ових ејакулације заврши зачећем…….Готови смо…..одосмо дођавола. Подигао сам на кратко ролетну и бацио поглед на балкон изнад. Комшика је лагано испијала кафу и гледала у небо. Истог тренутка ми је постала прекрасна…….

About komitamkd

Десничар,Реалист,
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Напишете коментар

