Пијан кај зубарката, место анестезија, ногарката

И што ако забарката ми е секси, млада и перспективна. И што ако нон стоп се надградуе како би била у тек со медицинските трендови кога ја на поправка и отидов дрво пијан. Клен, тиква, мортус, корнев на комињак, на стара подрумска бочва, на нагризан паркет од влага, корисен за ништо… као дупнат куртон….анестезијата не делува. Џабе муцката ми се укочи кога допирот на зујалката, на онаа водичка која прска унутра у шупливиот заб мајката ми ја ебава. Ми се уклучија сите сетила во еден миг, промаја почна да ми шие меѓу уши а срцето како болка да ми пулсура измеџу двете слепоочници. Да ја фатам за гс или да и опнам бокс? Ма што е крива она. Напука цел шприц анестезија, ми го зари у горната вилица. Џабе се скеманив ко пит бул…боли бе брат. Да земеа ногата у шпанска чизма да ми ја турат мислам дека зубот уште ќе ме корнеше од болка..
darwin7Забележав кратко бело мантилче, мрежеста ебачка хулахопка и зелено продорно око над мене пијаниот. Две секунди одмарање на мозок со сексипилот на зубарицата и нов напад на болки и терор. Кога би знаела колку многу ме пали дали би ме болело вака? Сигурно не…. Би закажале поправка на заб у адекватно време и у поинакви услови. Би можело и надвор од работното време. Кога би знаела каков фетиш ми дава таа стоматолошка столица можеби ќе поправавме заб и на полноќ. Можеби ја ќе ја боцнев неа со анестезија место она мене. Ма шо тандрчам. До курца од фетиши, еротски соништа и желба за разонода….па ја седам со зината уста добри 30 минути. А плунка ми навира у крајник ми иде да се удавам. Сега знам како им е на оние моине кога ќе им надрукам до даска у грло. Дилемата е иста. Дали да плукаш или да голташ? Е ај плукни ако можеш со ушмукувач на пљунка во устата….Не иде бе брат. Така и на ебаљките. Како би плукнале со надрвен мачор во устата? Ме стигна божјата казна-си реков- и решив мушки да го истрпам ова бушење.А бушењето трае ко да е зубаркава на афродизијак. Ко да ми се одмаздува за целиот женски род што сум го злоставил.Таман помислив завршува она вади нова кошулица за глазура. Пак чепење устата, пак бушење, пак потење. Ах ми се еба мајката. Оваа нема намера да застане.На ѕидот имаше еден календар со една секси цуца на него која ме гледаше право у очи додека без зинат и го исчекував допирот на мојот нерв. Ми се смешкаше и она. Знам….ова е одмазда…. Нема друго чаре. Ќе си трпам.
Кулминација! Почнав да потам и да пропаѓам у столот, почнав да се претварам у вода и да се тркалам накај подот…Ах, еве доаѓа уште една помоќница на зубарицата. Двете ми се смешкаат со светла у очите, двете нешто ми пикаат у уста а ја двете би ги зграпчил и сексуално би ги злоставил. Да им наплатам за сиот терор кој ми го удрија. Ем убаво си реков..анестезијата не делува…ме боли…у нерв ме гаѓа….У курац.
Сето траше долго….секундите ми беа како минути…минутите како саати…Не бе брат. Ова нема крај. Кога ќе запре?
imagesКонечно ги закачи алатките на место, ми го изгаси светлото и ми даде марамче да се забришам. Ја погледнав со нажарен поглед, со неверување дека конечно заврши. Пак ми се врати пакоста, пак се претворив во пијано говедо кое се тетерави по ординацијата. Влегов во купатилото малку да се замијам и да се уверам дека сум цел. Да го ебам Дарвин и неговата теорија. Ја секојдневно во огледало го гледам оној обратен процес кога човекот полека се претвара у мајмун.Една лоботомија од ваков тип, со поправкава на зубот не ќе ми е на одмет. Можеби тогаш конечно ќе станам исправен човек. Забите ги расипав додека полека ја расипував и душата. Како постепено почнав да пропаѓам карактерно така почнаа да ме напаѓаат кариеси, триглицериди, замастени органи, болка во предел на слезинка, црн дроб, и неверојатна алчност за шљокање. Еби му мајката. Забот е само една компонента во целиот тој сјебан синџир. Што ли треба да доживеам за повторно да станам човек?

About komitamkd

Десничар,Реалист,
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Напишете коментар

