Вагинална терапија

kjnhhСе бев укотвил во биртијата сместена во строгиот центар на градот.
Некогаш икона на старите скопјани, лична карта на градот, а денес собиралиште на ветерани пијандури, излитени фармерки, шпиц кондури, небричени гримаси и уморни конобари. ,,Штикла,,беше локалот кој го отлсикуваше секое чуство на мажот.
Замисли.
Да се испијаниш во Штикла, да се помочаш во Штикла, да зјапаш во газовите на залутаните курави во Штикла. Вистински шмек за душата. А во Штикла имаше се на се 4 маси, и 6 конобарки. Некои полнеа чаши, некои празнеа пепељари, а некои со извинување, празнеа ташаци и курови.
Газдата беше весел тип кој многу ретко ебе, а многу често брои пари. Него сите курви го сакаа и му се умилкуваа. Го љубеа во дебелиот образ а тој беше отечен кај бешиката. Веројатно курот му служеше само за мочање. На скоро нема ни за тоа да му служи си помислив…
Гостите се менуваа конобарките во интервали од пола саат-саат влегуваа излегуваа од локалот. Секој ден си го добиваа загарантирано месо меѓу нозете. За нив тоа беше премија. Ем беа добро изебани, ем добро платени. Веројатно да бев жена и јас ќе бев курва мада немам против ни сега да сум тоа. А можеби и сум, само што никогаш пред секс не сум побарал пари. Се ебаваа на велико,а јас пиев и гледав во жената на газдата. Имаше во неа некоја скриена еротика, некој заспан ѕвер кој кротко гледа а има потенцијал да те раскине на парчиња. Имаше црна бујна коса,некои си 43 години,убави разголени цицки кои ѕиркаа од ниската блуза и убавио заводливи облини. Тоа дополнително го исцртуваше сексот во неа. Газот и беше убав заоблен и многу цврст. Беше од мене постара некои си 15 години а тоа дополнително ме возбодуваше. Многу често фрлаше поглед накај мене но тоа го правеше кратко и прикириено. Јас бев пијан и ужасно запален по таа пизда. По викањето на дебелиот и суртук дознав дека се вика Вероника. Се прашував во себе колку долго време се нема убаво изебано ова маца..Без комплекси,без објаснувања,без секирации што ќе биде после. Нејзината бишка беше фрлена на јадење и пиење, на кикотење со пропалиците и на митингување во задимената кафана. Таа живееше во еротика. Многу далеку со мислите од крчмата која буквално се распаѓа.
Неколку пати доаѓаше до мојата маса и после нарачувањето на мојата пијачка ќе ме прашаше дополнително-Нешто друго дали треба?Ја гледав право во очите и се смешкав,на крајот и одговорив:-
Ти ми требаш!!! Збудалувам да те бакнам во сочната уста и да истурам едно вино во твоите цицки- и дошепнав на увцето директно како никогаш претхиодно. Очекував исход. Или шамарчина, или потсмев или тишина……
Вероника ме погледна и воопшто не изреагира. Ниту насмевка ниту презир. Не можев да претпоставам што и се мота во главата но знам што мене ми се моташе низ главата. Ја замислував гола на кревет. Легната на грб со распослани бујни гради и со бела тенка ноќница распламтена во нејзиното меѓуножје. Пиев жестоко и повеќе не го вртев погледот накај неа. Откако осетив дека алкохолот ме тура во очај нарачав сметка. Пред мене повторно се појави таа расна цицка. Имаше убави и тенки дланки а на рацете носеше прстени од филигран. Пантолоните и беа тесни и прилепени за телото. Ми ја остави сметката на масата а под неа ме изненади една бела салфетка на која имаше бакнеж од црвен кармин а под бакнежот беше оставен нејзиниот мобилен телефон. Ја платив сметката и излегов од кафаната.Се шуткав уште некои 45 минути низ паркот за алкохолот малку да ми изветрее а потоа решив да и заѕвонам.
И се јавив на Вероника а таа ми одговори со пријатен глас.
Дали сакаш да се напиеме по едно вино? Вечерва и било каде??? Веднаш преминав на главното а таа ме замоли да почекам уште 10 минути за да може да се осигура уште колку ќе биде отсутна нејзината дебела бишка.За 10 минути ми се јави и ми кажа дека мажот и бил заминат во Битола со неговите курви и дека нема да се врати до крајот на викендот. Беше петок према сабота а јас имав 48 часа на располагање со една расна и неприпитомена ѕверка која може да експлодира во секој момент.
За 15 минути отидов во соседниот мотел од нејзината кафана и влегов водоговорениот апартман. Собата,за разлика од другите беше убаво средена,со голем и широк кревет, убав поглед кон падините на Водно и имаше многу перници. На масата имаше шише вино и две чаши. Дојдов до неа и веднаш ја тргнав нејзината ноќница а под неа ме чекаше убав и голем црн чипкан прслук под кој здивуваа двете гради како неприпитомени мустанзи. Носеше тенки црни чипкани гаќички и беше бакарно исончана. Жена што посетува солариум и козметички салони многу често. Нејзиното тело беше прекрасно и вруќо…Го земав виното и почнав полека да истурам помеѓу нејзините гради. Под нејзините нозе ја ставив чашата. Виното течеше помеѓу градите и надоле по стомакот и меѓу нозете се сливаше капка по капка во чашата. Дел од виното собирав со јазикот, дел оставав да капе во чашата. Ја осеќав дека трепери. Ја допрев помеѓу нозете а таму ме пречека див водопад кој што извира од убава мазна кожа. Немаше ни едно влакненце. Виното течеше од градите кон незјината пичка надоле и од таму се сливаше во чашата. Ја кренав чашата ја погледнав во очите, ја испив чашата на екс и ја бакнав. Нејзиниот јазик беше див но многу нежен.Се бакнувавме долго и се допиравме. Почна да ми го бакнува вратот и да се симнува полека надоле. Го правеше тоа ужасно бавно и ужасно долго. Стапот ми се надрви! Мислам дека целата крв отиде во него а мене почна да ми се мати во главата. На крај го грабна жестоко со нејзините усни и почна жестоко да го голта. Навирав длабоко во нејзиното грло. Ми го пушеше добри 20 минути а јас пиев од флашата со вино. На крај ја турнав на креветот и силно и го бакнав мазното и депилирано пиче. Клиторисот и беше вцрвенет. Ја љубев во усните,ја љубев во пичката напоредно. Вероника нежно стенкаше во тивката ноќ. Улиците беа празни а таа како тивок мелос влегуваше во моето уво.
fsdfwfНа крај целиот и се предадов. Се ебевме долго менувајќи ги позите пред целиот да се истурам во незјината пичка. Го осетив вруќиот млаз од мене како и ја растура утробата. Го извади од незјината мокра пичка и остатокот од росни капки ги оближа со усните.
Така голи и мокри легнавме под еден тенок бел чаршав………Месечината беше полна а шишето со вино остана недопиено.
Вероника заспа а јас го земав остатокот ов виното и го испив до дното. Отоворив ново шише. Пиев и гледав,час во Вероника,час во раскезената месечина која весело се штрекаше накај мене и како да ми завидуваше на прекрасната вечер. Комплетна ноќ. Убава пичка до мене и многу алкохол. Ебење и пиење.Ебење со вистинска пизда која пред да влезе во мотелот и да се изебе со мене ги остави грижите позади врата. Прикирена во својата монотонија, свесна за својата убавина не се ни трудеше да флертува со околината. Таа беше свесна дека е забележана и привлечна, но и доста запоставена од нејзината дебела свиња која грофта само по пари. Џабе му беше главата толку голема и ќелава а на рацете носеше две кила злато.
Пиев на прозорецот и ја набљудував Вероника како спие.
Беше полу покриена со тенкиот чаршав кој на нејзиното тело нежно се лизгаше и танцуваше по меката кожа. Едната града и беше излезена од под чаршавот и силно светеше на месечината. Ја оставив чашата и почнав нежно да и ја шмукам брадавицата. Вероника веќе беше будна но не ги отвараше очите. Ме остави да и правам што сакам. И ги раширив нозете а таму ме пречека вулкан пред ерупција. Ја лижев сочно и лакомо. За брзо време повторно ми се дигна и отидов до нејзините усни. Таа и понатаму мижеше и ме оставаше во играта. Веднаш слегов надоле и почнав дивјачки да навлегувам во нејзината внатрешност..Навирав се подлабоко и подлабоко во неа а патот кој го копав во нејзе беше се побрз. Верониока и понатаму мижеше но беше се повеќе возбудена. Со рацете си ја креваше косата нагоре во облик на фонтана а сликата што ја видов пред себе не беше возможна. Со дигнати раце нагоре, истегната цела по должината на креветот, нејзините цицки уште повеќе излегуваа од нејзиното тело. Со јазикот си ја оближуваше горната усна и ја осеќав дека свршува. Млазеви со вода извираа од нејзиното тело и се сливаа во мене. Ја бакнав по влажните усни кои мирисаа на алкохол и секс и заедно свршувавме во силна прегратка.Ме бакнуваше по вратот и ги зариваше ноктите во мене додека свршувавме….И дадов убав и долг бакнеж и потоа се свртев на страна и запалив цигара.
Вероника отиде под туш а јас останав во креветот целиот истоштен. Знаев дека за некои 20 тина минути повторно ќе ме изгори страста затоа што покрај себе имав вистински оган. Ги гледав големите цицки и газови како одат кон бањата…..Веќе почна да се разденува………Добро утро хотелска собо? Си реков самиот на себе….
Вероника влезе во собата замотана со бањарка а косата и беше залижана наназад.Изгледаше боженствено.
-Човече колку си млад а колку алкохол пиеш за твоите години!-ми се обрати веќе како постара жена од мене иако до пред малце јас бев водачот кој ја води во огнените игри.
-Јас не сум млад, јас сум најмладоликиот старец на светот-се насмевнав и продолжив: Телото ми има 27 години но душата ми е праисториска.
Ја грабнав повторно за да ја демантирам во тоа.Не даде отпор……А јас, јас бев ненаситен играч во тие телесни танци, во тие допири. Постојано во животот мислам на сексот и на убавите жени. За мене не постои жена курва. Има жена меркалика,која е слична на мене,или жена сексуална профитерка. Е таквите не беа дозреани да се наречат курви ниту па јас сакав така да ги нарекувам. Курви ги нарекував моите слатки суштества кои гинат во сексот и душата ја оставаат на креветот со мене. Курви ги нарекував шепотејќи им го тоа тивко на нивното увце…..Тоа им се допаѓаше…. Тоа беа моите слатки курви а јас сум непоправлив љубител на нив..

About komitamkd

Десничар,Реалист,
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Вагинална терапија

  1. ддддд напиша:

    еби се малоумник

Напишете коментар

