Чекајќи го Дедо Мраз

drunk_santa1 (1)Еве уште една Новогодишна лакрдија ни претстои а супермаркетите и продавниците се полнат секојдневно во име на старата вештерка која ќе ја испратиме и новата која ќе ја дочекаме. Многу руски салати, алколозирања, рипања по маси, полнење на клиники и кршење глави во името на една нумеричка промена на календарот. Многу мамурлуци и пукнати хемороиди. Некоја будала решила годината да има 12 месеци иако таа може да има и 6 и животниот век на човекот автоматски да се дуплира. Во име на таа будала се слави Новата година, не за друго.Обична нумерологија…….
И додека чекам да стаса мисиркиното мевце, да се излади убаво пијалокот и јадењето да биде сервирано на маса ќе си го почекам Дедо Мраз во мојот омилен бар, со дупли шток во чашата и едно тањирче со тазе потпечени бадеми. Мевлем за душата е секоја голтка што ќе потоне во мене додека го чекам стариот. За него и немам некоја посебна желба. Речиси и немам желби. Може како за почеток да ми испрати еден асален соговорник додека го делкам пијалоков. Да не биде тешко креле. Зборам за човек со стил. Зборувам за едно искрено наздравување, без разлика дали соговорникот би бил маж или жена. А да…од него посакувам да ми испрати некој поголем пијач од мене. Само во тој случај пиењето би траело до смрт или кома.
И изгледа Дедо Мраз ми ја исполни желбата. На мојата маса седна едно чиче со векна леб под мишката и нарача обоено срање. Го цугна на екс. И второто и третото. Очите му светнаа и веќе столчето му стана многу поудобно. Почнавме да стегаме напоредно и рафално без да забележиме дека шишето цели кон дното.На конобарот веќе му докурчи да доаѓа постојано па реши да стави една боца во сад со мраз. Дедо Мраз, среќен ти пат и доаѓај што поскоро!!! На здравје мајсторе!!! Навлеговме во жолта а потоа и во црвена фаза на пијанчење. Стариот веќе го имаше забателено лебот кој го носеше под мишката а мобилниот телефон не прекинуваше да ѕвони. Неговото хистерично жениште ќе да беше од другата страна според спиновите и гестукалициите на неговата фаца. Ја остави да ѕвони и нерви да кине. Ја остави да пати а тој ќеф на душата да си праи.
Во моментот кога црната дупка во мозокот ми се отвори, околу себе забележав руиниран локал, претепани гости и Дедо Мраз на шанкот со една вреќа полна со дрољи чии штикли пафтаа нанадвор. Тешко на децата. Ова година стариот не им беше благонаклонет. Ги заборави детските подароци а во вреќата носеше еден тон курветини, екстази, амфетамини, алкохоли, коцки-зарови , шпилови карти за комар..Цела торба пороц! Изгледа ја послуша мојата желба. Го гледав Дедо Мраз седнат на еден коњопој, локаше од убаво изладена флаша а околу него локалот се претвараше во прибежиште на залутани каобојци и апачи Индијанци кои бегаа од отсрел. Конобарот лежеше со кеса мраз под модрото око, нокаутираните гости беа фрлени во принудна прегратка, стариот мој соговорник лежеше паднат до еден стол со повраќаница на блузата. Една будала едвај успеала да стигне до излезот на локалот. Лежеше струполен на самиот праг и секој што влегуваше и излегуваше го клоцкаше и шуткаше. А Дедо Мраз го гледам си пие и мака си нема. Делка стариот од шишето и ги фаќа своите курвичиња помеѓу нозете. Најпрво со дланката во меѓуножјето, па со прстето натре, па прстето во устата и се така наизменично… Ме погледна со закрвавен и налудничав поглед без сила било што да изусти. Ах да му ебам стариот. Шо кур пие кога газот не му држи. Се стаи на безделничење,на јадење и пиење на елените им имаше фукосано една клоца у газојте и ги имаше заменето со Црвен понтијак. Беше многу дебел да се протне низ оџак а на нозете носеше висока кожна каобојка со мамузи. Ме гледаше и хистерично се смешкаше.
Оваа Нова Година ќе да биде поразлична од другите очигледно. Наместо Елката, на плоштадот беше засадено дрво на пороците. А тоа украсено со безброј забранети желби за возрасните. На секоја гранка по една црвена одаја полна со задоволства и оргазми. Еден плод во џебот и веќе се влегува во одајата со црна распуштена мачка која врти со јазикот по пијаното тело на славеникот. Се симнува надоле и со силна жед и страст ги собира остатоците на грев и блуд. Другите две мачки нежно го масираат раскалашениот пастув и си разменуваат вруќи француски бакнежи. На масата се сервирани сите забранети овошки и пијалоци. Прославата може да почне. Се што треба е само да се скине еден плод од дрвото на пороците. Новата година има да почне и да заврши кога ние сакаме!Така и бидна.
drunk_santa1На улица Македонија сите локали беа преполни со стриптизети допингувани на шпанска мушичка и алкохол.Затворени беа сите локали со клуч и подотворени венецијанери…На изложните стакла се прилепуваа голи газиња и цицки а фаците на напалените девојки позади замаглените стакла оддаваа моменти на вруќо пердашење, оргазам и уживање. Многу раце на два пара цицки. Многу жени над еден надрвен патлак. Голитија и ебавање. Целиот град беше фрлен на перверзија и претворен во една забранета црвена одаја каде нема правила. Каде секој секого ебава ама во буквална смисла на зборот. Влегував од локал во локал и го гледав мојот град како се праи парче. Маскирани, разголени со новогодишни капчиња истураа пијалоци по своите тела и пиеа од соковоите кои навираат од нив. Помешан алкохол со мирис на запалено човечко тело. Оваа ноќ сите се партнери,ебачи љубовници…А веќе од утре ќе станат сопрузи, сопруги, обична маса во мелницата на животот. Ќе почнат да ја бараат оваа ноќ и да патат по неа.
Во градот се одиграваше масовна распаљотка а Дедо Мраз не се ни појави.И него му дојде преку курот од се. Алкохолот го швркна и го фрли у down… Остана во оној локал флека пијан и претепан од здивените гости. Го барав пијаниот старец но не го најдов. Ја остави својата торба со пороци и најверојатно се врати со својот Понтијак во Лапонија. Беше пијан, дрогиран и напален.Сигурно попатно замина и да клецне некоја пичкетина од својата торба. Оваа година стариот ни донесе вреќа полна со желби за возрасни. Децата нема ни да забележат дека возрасните матер си ебале од пиење , дрогирање и дупење. Од 2013 години после смрта на Христа може да има и една ваква. Нова Година за возрасни.
Лежев во хотелска соба со црвени затемнети светла и бев зграбен од жени од сите континетни. Црнкињи, Русинки, Индијки, Латино-Американки и Азијатки ми го имаа зграбено со уста секое делче од моето тело. Ме голтаа и дегустираа цела вечер. Ги голтав и ги дегустирав цела вечер. Ме заспиваа и ме будеа со секс и коктели од алкохол и стимуланси.Се претворив во новогодишна вечера. Трагови од нокти, од кармини, егозотични мириси и најеротски пози ме фрлаа во дилириум и ме враќаа повторно во живот. Моите самовили ме кинеа безмилосно. Ме кинеа тие мене, ги кинев јас нив. Шибав жестоко во нив и ми давааа сила до небото, да можам сите да ги носам на моите раце и рамења….Ме јадеа и пиеа моите диви животни а реалноста беше веќе светлосни години од мене. Бев претворен во афродизијак. Дедо Мраз беше далеку а неговата мисија исполнета. 2013 година ќе трае добри 50 или 100 години а во неа ќе се одвиваат сите забранети игри од скриените фантазии на луѓето. Ноќта успори, минутите станаа како часови а ритамот сексот наместо кон умор ме носеше кон дилириум и бесконечна енергија. Една ноќ како еден век. Доволна да се издегустира секоја женска форма и поза до максимум. Да се изнаебе, изнапие човек за 200 години живот. СРЕЌНА НОВА 2013 ВО БУКВАЛНА СМИСЛА НА ЗБОРОТ!!!

About komitamkd

Десничар,Реалист,
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Напишете коментар

