Кога стујардесата ќе го дигне

Како во авионскиве компании запослуваат се по  јебозовни стујардеси, така рапидно се зголемува бројот на авионски несреќи. Откажување на мотори, промашени писти, не спуштени тркала и разно разни пропусти предизвикани од ударот на тестостерон во главите на пилотите, ко-пилотите и патниците.
А за се се криви оние згодните пичонки кои им служат на патниците.
Нивната пасија уште како мали девојчиња била да си најдат богат маж. Пилот, доктор, банкар и слично. А за да го дигаш авинот на пилотот најлесно се успева со висока става, мазни бакарни нозе, избацени и надарени цицки, полни усни и заоблен гас. Сонот на малата пичонка станува јаве. Авионот со нејзе сигурно ќе полета. Но дали ќе слета останува прашање. И доколу слета,  прашање е каде и во каква форма ќе изгледа сето тоа.

Јас лично од секогаш сум мечтаел да истресам некоја од овие додека летам во авион. Викаат чувството во авион било неописливо. Не знам. Искрено не сум пробал но по искажаните искуства на одредени луѓе со задоволство би пристапил на нешто такво. Додека авионот се клати на турбуленциите  би можел да се клатам и јас, или некоја над мене , се едно.

Мишел Кајер и Берта Симсон се стујардеси во сингапурската национална авио компанија. Тие ги опишуваат разните видови на сексуално малтретирање врз нив од страна на непослушните патници. Замислете. Тие имаат пријавено сексуално малтретирање од типот на допир со дланка за половина, допир на лакт со нивниот задник или допир нешто пониско под градите. Не знам дали овие би пријавиле вакво сексуално малтретирање ако некој убаво ги здрма за цицето или газето. Можеби е пријавата поради нестручен фат. Не знам… Едно знам. Кога пилотот ќе го извади набрекнатиот со вени тоа за нив не е сексуално малтретирање. Тоа е само мал патоказ кон успех во животот. Тоа му доаѓа нешто како професионлана деформација. Ма не е уопште важно. Нека уживаат како им е ќејф ама нека мислат малку на патниците. Некад  во авионот се дешаваат турболенции и кога на разгласот нема најава за такво нешто. Што ли се случува во пилотската кабина? Не е важно драги мои. Таму и така влезот е забранет! Некој си го живее сонот, го игра филмот. Оној филм на кој јас би го плеснал. Ма кој сум јас….? Обичен гомнојадец на тастатура со сексуално пореметени перформанси. Битно имам сон а кој силно сонува еден ден и се остварува. Бар така ме лажеа како дете. Уште чекам да се оствари, ќе видиме!

У меѓувреме сонот на пишувачот ќе тлее, ќе жари додека се вози во приватна 23 ка која базди на небањата мишка и од каде вие грозен турбофолк. Во таа 23 ка нема стујардеси. Има некој сељак од шофер кој пуши во автобусот и ги труе патниците со никотин  од цигара 57 и шљам музика. Но јас сонувам. Еден ден ќе се присетам на оваа грозна 23 ка додека го вадам од сочната уста на некоја Порториканка која слабо разбира македонски јазик но и тоа како добро разбира мушка потреба. Ебеш му матер. Тогаш ќе се осеќам дека со причина сум полетал. Вака иначе си полетувам секојдневфно без причина. Полетувам и принидно слетувам барајќи ја мојата изгубена стујардеса….

 

About komitamkd

Десничар,Реалист,
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Напишете коментар

