Секс магионичарка

Абракадабра. Првата сексуална магија што ја осетив у животот беше кога мек и млитав го пикнав во устата на мојата прва секс партнерка. Го пикнав мал и мек, го извадив набрекнат и тврд. Каква магија ли напраи девојчето? Става во устата 9 см а вади дупло повеќе?
Абракадабра…..Таа ги извади црвените гаќички и ги стави на моите очи. Набрекнатиот и наквасениот кој го цедеше со меките усни го зема во прегратка на своите дланки. Јас не гледав ништо пред себе. Само некоја проѕирна светлина во црвена нијанса која се трудеше да пробие низ конците на тенките гаќички. Абракадабра…ми седна во скутот. За миг набрекнатиот го снема. Таа ги тргна гаќичките од моите очи кога забележав две прекрасни цицки. Што ли ми прави магионичарката? Ме носеше од еден во друг трик а адреналинот ми ги распука сите комори и преткомори на срцето. Набргу се заврте со грбот свртена накај моето лице а со рацете наназат се фати за мојот врат. Нова магија. Ме голташе со целата должина и ширина а со убавите стапала беше приклештена на моите бутови. Танцуваше на мене и ме примаше целиот. Со сета своја невиност и со целото мое претходно постоење. Голем еволутивен напредок имав тој ден. Од често и константо дркање конечно преминав на нешто вистинско.
ЕЈ ЈАС ЕБАМ….ИЛИ МЕ ЕБАТ…..ми беа првите мисли во умот. На почетокот со блага трема да не се исплукам уште не почнат, а како одминуваше времето ја прифаќав магијата на мојата магионичарка и се поотворено влегував во дуелот. Кога конечно ја запознав таа територија ја имав целата  под мене опфатено со рацете околу нејзината  половина. Ме гледаше право во очи и како да навиваше за она што го правам. Ги осеќав нејзините миризливи сокови како излегуваат од неа и се влеваат во мене…..Мојот деби настап на оваа сцена беше повеќе од успешен.
Абракадабра. Посакав да го истресам  на мазниот и стомак но со инстикт на животно се приграби до мене сокривајќи ја целата моја течност во нејзината секси утроба. Ги сокри соковите на страст и бујна фантазија кои експлодираа од мене. Ги зема лакомо во себе и со широка насмевка отпи од чашата со Шток. Абракадабра……создаваме нови врсти на коктели. Извадени од старите шкотски буриња и од  соковите произлезени од бујните фантазии на искусниот дркаџија и неискусен  млад ебач……Таа ми беше се во тие моменти, ја посакував во секоја секунда……
И таман кога си реков дека е време за кратка пауза, за неколку дима  цигара и неколку суштински голтки од шкотското виски таа  повторно почна да ме вшмукува како  крвопијно но припитомено животинче…. Секое двоумење во мене околу можностите за нова тура исчезнаа во миг. Повторно истата магија со сантиметрите….. Истата сцена по втор пат  само овој пат како во успорена снимка со благо зуење на ушите и се поизразено и забрзано стенкање. Магионичарката имаше влажно и многу убаво меѓуножје. Имаше тенка и мазна кожа, убава и извајана половина и преубави и  не многу големи цицки. По вратот до висина на ушите и паѓаше црната и рамна коса. Имаше големи очи и големи трепки. Усни во облик на црвена ружа. Со дланките како да  го допираше истовремено секој дел од моето тело. Имаше можеби 10 години повеќе од мене. Јас 16, таа 26. Абракадабра. Од тогаш фетиш ми стана да трчам по жени постари од мене…. Ме зароби во моментот на губењето на невиноста. Мојата прва пичка! Беше како излезена од моите најеротски соништа….
Јас нејзе кој знае кој……а таа мене прва и единствена. Моментот кога и ја открив таа тајна посака уште еднаш да го исцедам во нејзината преубава уста……Како да ја одземаше мојата душа. Беше мој демон и ангел. Ноќта беше долга, со црвени ламби прикриени позади некои темни завеси а во собата се бркаа две подивени силуети. Абракдабра…….конечно заспав………..
Утрото се разбудив сам во собата со чуство на супериорност. Запалив цигара на балконот а сказалките од часовникот ме удираа по мозокот. Мојата магионичарка беше замината на работа а јас тоа утро не отидов на училиште. За кур ми беше училиштето тој ден. Јас ја стекнав можеби најважната диплома во моите 16 години. Посакав никого да не видам и никого да не сретнам наредните месец дена. Сакав да го живеам моментот и од него да се насладувам. Колку е жалосно што таа младешка магија исчезнува етапно низ животот. Тоа не може да го среди ни една магионичарка. За 10-15 години чувството на сексуална еуфорија трае додека патлакот не го обришеш со влажна марама или додека не и го истуриш на курождерката на посакуваната локација. По тој миг умираат сите разговори и сите причини на постоење. Тоа е доказ дека потекнуваме од спермата……Се губиме како што и таа се губи…Не снемува се до нареднатна ерекција…..

 

About komitamkd

Десничар,Реалист,
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Напишете коментар

