И јас би зденал ВИП

Луѓе стекнуваат богатства, влегуваат во триста сплетки само за да дојдат до одреден статус како полесно би дошле во меѓуножјето на некоја ВИП персона. Пичица од големото добро утро која троши по 300 литри млеко во бањата и ја сапуња мачорката со триста козметички препарати. За неа мажот е нешто налик на вибратор или пластична картица која треба да ја резне сметката.
А ВИП девојка не може да дофати клошар ко мене. Би ми ја исекле раката ако ја пуштам под некој  свилен фустан. Јас не праам доручеци во хотели и не одам на ручек во Солун. Јас гезме праам по ефтини биртии и комплименти добивам исклучиво од конобарки и автостоперски калаштури. Нив сум им најубав и најинтересен. И тие ми се мене интересни, не викам не.
Но некако во последно време осетив силна потреба да го зденам во некоја пизда од врвот на пирамидата. Да се излежавам гратис во некој луксузен хотел и алатот да го ладам во чаша ладно вино. Не дека не сум бил во елитен хотел….сум бил….ама за тој раскош рмбав како црнец три месеци. Една вечер статус на цар, за три месеци статус на клошар. Кога некоја куртизана од висок калибар би ме однела во некој таков хотел би станал најголемата машка калаштура која е родена воопшто на планетава. Ми се сака та ми се лај да се разбудам на некои миризливи цицки и да го истресам на некоја егзотична тетоважа  од 1500 еура на грбот на некоја милфица. Ај здравје. И не мора. Доволно е да си фантазира чоек. Од време на време влагам у такви филмови ал брзо се враќам у реалноста. Ме читате и си мислите дека сум сексуално загрозен… Можеби сум. Нека се замисли оној кој не е:).
Пред некое време си дадов завет дека повеќе за политики и ебани идеологии нема да го тупам. Тоа веќе ме претвара во ретка сорта на имбецил. Ќе пишувам за курви и за секс. За познати глумици, манекенки и певачицици. Барем една од нив кога би можел да набодам би ги исполнил сите причини за моево постоење на планетава. Некој дава душа за да спие на луксузни спални соби, да се вози во вселенски бродови, да купува плацеви на месечината  и да јаде во златни садови. Јас  сиротињата сонувам да опнам некоја богата и позната милфица. Калибар на Софија Лорен…Клаудија Кардинале…
Или па некоја од поблиското опкружување. Северина, Камелија….Нивес Целзиус…Уф оваа последнава е отров…
Ма тие се сеуште млади и многу недостапни. Ако сакам ВИП на мојот орган ќе мора да барам некоја постара и продувана муштикла. Некоја која веќе не е во објективот. Слушам дека Весна Змијанац напунила 55 години. За 4-5 години можеби би имал шанса  кај неа. Или да почекам уште едно 10-15 години и да и побарам на Севе или Нивес Целзиус??? Не би ми биле лоши шансите да добијам шанса да ја помирисам. Абе се е тоа убаво ама кој да чека толку години? Јас сум сега витален и млад. Целата крв ми пумпа на едно место а тоа создава шуплина во мозокот. Размислувањето е насочено кон еден центар. За друго ич не ми чуе. Кој му ебе матер. Сакам ВИП госпоѓа на мојот патлак и точка.
Во меѓувреме ќе го живеам сонот на големиот тајкун. Сонот на еден тон ретардирани фудбалери кои таманат скапа пилетина само затоа шо контото им тежи колку буџетот на една развиена македонска општина.
Дечки морам да одам…ми заѕвони некој на врата…..Може севишниот ми ги услиша молбите…Можеби е Севе на врата…можеби ова ќе биде сјебано среќна вечер са мене….Кој знае…..

About komitamkd

Десничар,Реалист,
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to И јас би зденал ВИП

  1. deko напиша:

    so mi trebase da citam sea i mene mi se prisaka hahahha

Напишете коментар

