Курва,празна чаша и растурен кревет

Некое сведоштво на борба,распослано е лево од мене,
после секој оргазам јас чуствувам вина,
а ноќта не е завршена,напротив таа тежнее,
да ме бутне во тежок очај,да ме скрши и овене…
Да сум беспомошен евнух,помалку грешен ќе бидам,
а гревот доаѓа од ташакот,најубаво во некое шише да се скријам…

Омлитавен кур,омлитавено тело,
омлитавена слика за се…кое е следното дело???
Страста доаѓа од пеколот, страста во животно ме претвора,
станувам играч на валканата игра,и се едно ми е дали ќе изгорам…….

(Извадок од стихозбираката ,,Приказни од булеварот”)

About komitamkd

Десничар,Реалист,
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Курва,празна чаша и растурен кревет

  1. raadmilaa напиша:

    Видиш.Нечини чаша полна воздух…и то.

  2. Пукнат љунФер напиша:

    Господине Десничар, незнам дали ко ќе дркаш можеш да целиш во шише. Сепак, твојата застоена сперма секогаш можеш да ја исплукаш во руски тоалет од рециклирана хартија. Време е и Вие десничарите да бидете малку екологисти.

Напишете коментар

