Верната Пенелопа и современите друмски курвештии

Јас знам зашто на Промотеј му ставиле гаќи на половината. Со начинот на кој уметниците ја искажувале нивната сексуална надареност, уверен сум дека сега Промо од некој ќош со огнот во раце ни се заблагодарува што ние Македонците му ја задскривме половата дефицитарност.
Пред неколку години запознав една девојка по име Пенелопа. Одев накај дома целиот настинат и измрсулавен кога по кивањето во една аптека, која беше пред затварање добив едно -НАЗДРАВЈЕ.
Тоа беше таа. Висока ,плава девојка,со изразито плави очи, се церекаше на мене мрсулавиот. Кога ми го спомна нејзиното име веднаш се сетив  на верната Пенелопа, која со години го чекала својот Одисеј да се врати од џенг. Го земала плетилцето во раката и плетела цели 20 години додека овој возљубениот во себе акал по светот и исправал криви дрини во Троја.
Оваа нашава Пенелопа по се изгледа го загубила плетилцето по само една непроспиена ноќ во градот. Не ја познавав ни 5 минути од како почна да ми се  лигави и да ми раскажува за бившиот маж, за тоа каква пичка бил тој, и како она како голема и верна жртва во животот заслужувала многу поголем респекат. Да почитувани мои, на сите ви се познати овие жртви кои постојано плачат над својата судбина, плукаат на неморалот, проповедаат посветеност на домот а всушност себе се сметаат за  едни брачни заробенички кои не можат да ја угасат својата нимфоманска потреба без да бидат одкриени. За нив бракот, врската, е цензура на сексуалното задоволство. Разговорот со ваков тип на жртви  најчесто завршува со орален секс како предигра, и едно жестоко и животинско пердашење веќе на првата средба.,,Леле не знам што ми се случува, леле немам сретнато човек како тебе и слични реплики стануваат веќе досадни и напорни  за умот.
И така оваа мојава Пенелопа која ми се појави од нигде никаде почна да ми раскажува за тоа како во животот немала сретнато вистински маж.-Имаш убави дланки, а според дланките се  одлсикува душата на човекот- ми се доближи  Пенелопа после само неколку разменети зборови . Немав што да и возвратам. Таа имаше убави и јебозовни  пушачки усни, полуизвадени  цицки надвор од белата маичка  и убав бакарен тен на тенката нежна  кожа. Од кратките пантолони излегуваа  прекрасни нозе и дел од газето.
Ги ставив витамините во кесата, аптекарката ми  ја даде сметката и излегов од аптеката. Надвор ја забележав Пенелопа со нејзините големи очи и широката насмевка.
Веќе вечерта бев во нејзиниот стан каде со уста го усисаваше вирусот низ моите гениталии. После секоја партија секс, Пенелопа шеташе гола низ станот, пушеше цигара на прозорот и пробуваше да покаже некој заводлив танц. Сигурно како мала сањала да стане стриптизета,  стујардеса, масажерка или некој вид на исцелител. На крај се претвори во тоа последното. Мојата настинка веќе и да ја немаше, а Пенелопа и после 6 партии секс сакаше уште. Одкако се уверив самиот во нејзиниот проблем со мажите потонав во сон. Сабајлето заминав и никогаш не и се јавив.
Почнав да се прашувам дали јас бев вистински маж во нејзините очи.
Пенелопа имаше една дебела пријателка која имаше некаде одприлика 128 килограми. Бици имаше фалти на половината и подуена крофна меѓу нозете. Не верувам дека Бици го добиваше редовно меѓу нозете но сигурно го добиваше во уста од некои безнадежни случаи .Знаеше често да се пофали дека е супер гутачица и дека им го има испушено на сите клинци во маалото.
Пред некоја вечер, возејќи велосипед накај својот дом ја сретнав во еден парк како пешачи со една црна пудла. Имаше загубено можеби 40 килограми и делуваше доста добро.
Ја поздравив и ја прашав како е и што и се случува во животот. Ми одговори доста искрено:
-Се ебам како луда, секоја вечер сум на различен кур- се кикотеше и вртеше со јазикот околу усните. Ми  се допадна нејзиниот искрен одоговор и немав замерка на сето тоа. Едноставно. Кај Бици не беше воопшто ништо променето од оној пат кога последен пат ја видов. Единствено што оние оброци кои ги добиваше во устата, сега ги имаше симнато надоле накај пичонката. Ми делуваше среќна а јас си заминав дома….Таа вечер дознав и дека Пенелопа се премажила за некој емир од Катар кој бил сопственик на Катарска авио компанија…Да, Пенелопа беше родена да ги дига работите нагоре кон небото…..

About komitamkd

Десничар,Реалист,
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Верната Пенелопа и современите друмски курвештии

  1. КОСТА напиша:

    ЖАЛОСНО!!!

Напишете коментар

