На одмор кај Маноли на краците, или кај Климе низ сокаците?

Ебеш туризам без нудизам. А кога веќе по плаживе нема голи цицки и исончани газиња ќе се фатиме за ситниците. Знаеме да ситничариме кога  не можеме окото  да го исплакнеме со исончани бакарни облини, и извајани тела без светлосни контрасти на кожата. Белиот г’с ко сирење и дел од неисончаните  гради пикнати во градниците.
Ја сум еден од оние ретките будали во оваа земја што не оди, и нема да оди на одмор у Грчка. Се додека не ми подпишат  педерите дека мојата земја се вика Македонија.
Не дека сум некој парајлија кој може плажите на краците да ги замени со Канарските острови или хрватското приморје. Едноставно таков сум. Нетолерантен, не европски воспитан, полн со предрасуди и празни идеали. Тип на кого му се скурчени локалниве скандали, па наоѓам изговор за праење меѓународни скандали.
И кога веќе сум решил да им фрлам камен на пешкирите од југ и да работам на подигањето на свеста кај народов, дека е десет пати подобро парите да ги фрлиме во нашиов бисер Охрид одколку кај оние банкротираните ѓупци , одма злобнициве наши  ми наоѓаат начин како да ме плеснат по уста .
Да. Тоа се оние типчиња на кои не пречи лепенка ФИРОМ на автомобилот, а им пречи арогантниот однос од некој искомплексиран сељак на охридските плажи кој работи за 300 денари дневница и плус бакшиш. А јебеш наш турист. Кај влага у вода  колку да се помоча, пошо пливањето не му е е Олимписка дисциплина(на Олимпијада идеме со ваучери) па и абер нема бакшиш да фрли.
Е после  туристот ќе гаси жед со  топла вода од бојлер на шанк з’ш друга немаТ. Абе не да немаТ,имаТ,  само флаширана, а таа чини 200 денари сосе сламка. А и да имаТ, Климе го имаТ фатено инат и раката му оди само накај црвената славина.
За Климе не важи она правило, туристот, клинетот, е секогаш во право. Ако си на шанк со некоја дроља која ти ги мери нарачките во сооднос со зборовите, муабетот може и да замре ако Климе фати некоја дебела сенка, или пак реши  да се сонча, наместо да служи некој наш стиснат турист кој по цел ден лигави едно пиво и кафе, и игра карти на неговата  маса.
Пред скоро време на една охридска плажа забележав надпис дека се наплаќа играњето карти по 15о денари од човек.
Јас ги разбирам угостителите. Тие сакаат да го подигнат квалитетот на наше социјално општење, па место булење у тоа картите малку од појќе да праиме муабети да  пиеме и  мрсни вицови да кажуваме. Тоа автоматски ќе го поправи и квалитетот на сексот, а оние Битолчаните кои по цел ден маваат Бељот нема да имаат потреба со Охриѓани да го решаваат спорот за тоа чива игра е Бељотот.
Нимиц нема да го викаме за еден локален спор за име, а најмалку ќе има потреба кога ние би таманеле од појќе алкохол, и би оставале под тацните некоја завиткана паричка.
Еби го Маноли, сепак ,поарно ќе дадам динар повеќе кај нашиот љутко Климе, кога веќе не одам во Тенерифе или Брач.
Може и топлата вода да се испие, и ладното ѓомлезе да се голтне. Не се голтаат оние циганските понижувања на граница. Лепенки ФИРОМ, шкртаници по колите, и слични  фашистички изживувања. Јас не знам како само на гордиве Битолчани, Прилепчани и останати им се влага кај пешкирите како Скопјани??? На Климе ќе му ја собираме лутината, а на грчките цариници,  симпатизери на ЗОРА ќе им се церекаме??? Ја сум сепак за Климе!!! Климе е наш македонски уникат🙂

About komitamkd

Десничар,Реалист,
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

6 Responses to На одмор кај Маноли на краците, или кај Климе низ сокаците?

  1. velichkoff напиша:

    Респект брат се согласувам со тебе!!!

  2. marjan напиша:

    izgleda samo vie 2ca se slozuvate!heeheheh idete na debarsko na odmor ili banjajte se u kada i taka epten smrdite za na plaza nekoja!

  3. velichkoff напиша:

    Мац, брат ај не труј со твоите комплекси🙂 Оди крши глава некаде надоле по Закинтоси-парастоси… ај бриши

  4. Dejan напиша:

    И јас никогаш во животот не сум стапнал на циганско тло и не ни планирам од истите причини наведени во текстот.

    Но истовремено се согласувам дека Климе треба да си ја заслужи завитканата паричка под тацната, а не да си го прчи на плажата додека неговата дроља ми ги мери зборовите во сооднос со нарачките.

    Имам стан во строгиот центар на нашиот бисер Охрид, поточно мајка ми има, ова го кажувам не за да се пувам, како што велат ориѓани, туку за да потенцирам дека сместувањето не ми е причина за да не одам на одмор во родниот град на Климе.

    Годините си поминуваат, но Климе не се менува, некој би рекол дека тоа е добро, наше дете е Климе и од тоа нема бегање, но кога Климе ќе залета во облаци со карактерот бидејќи скопјанчишчана кај него одет за да избегаат од скопскион пекол, ситуацијата излегува од контрола, а да не заборавиме дека Климе има сериозен проблем со наркотици и алкохол изминативе неколку години по ред, постарите Климевци ми го кажуваа тоа, но не им обрнував сериозно внимание се додека не ги видов неколкумина млади Климевци на возраст помеѓу 10 и 15 години како се возвишуваат со не баш легални додатоци за организмот среде чаршија, едни во форма на џоинти, а други во форма на таблети, тогаш ми стана јасно дека Климе има сериозни проблеми не само со карактерот и манирите, туку и со здравјето, а сето ова надополнето со убиството на тој српскиот турист пред некое лето, ми беше и сеуште ми е повеќе од доволна причина за да ги трошам парите на скопскиов пекол, прошетките на Водно навистина убаво ми годат, пешки се разбира, без автобусот и без жичарата, а и изгубив тежина, сето тоа благодарејќи на Климе кој ми даде повеќе од доволно причини за да не ги фрлам парите кај него, не ги трошам ни на Водно ни среде Центар, но не ги фрлам ни кај Климе, од повеќе причини, првата е бидејќи не сакам да го збогатувам неговиот фонд за алкохолизам и наркотици.

    • Dejan напиша:

      Поточно, намалив тежина, а не изгубив тежина.

      Тежина губат тие кои боледуваат од некоја сериозна болест како рак, а тежина намалуваат тие кои се хранат здраво и се физички активни, а јас спаѓам во овие вториве кои намалуваат тежина, не дај Боже да спаѓам помеѓу тие кои губат тежина.

Напишете коментар

