Ја запознав Северина (Над 18)

Излегов од темниот бар, барајќи некое пристојно место да повратам. Устата ми се лигавеше и едвај се воздржав да не и се исповратам на гомнарката шо ме служеше цела ноќ. Овцата ми носеше топли коњаци и немаше  ситно. Ме дереше со кусурот. Орангутаните беа качени на некои маси и навиваа како  на стадион да паднал гол.
Блек Бејби пичеше таа вечер свој настап у  живо а кожните панталони и влагаа длабоко у пичката и газот. Беше јебозовна вештерка.
Би ја искинал од ебење, а тоа би го направиле сите присутни во локалот. Дури и стариот Јове би ги извадил последните атоми од животот само за квалитетно да и го здене на оваа јебозовна фигура. Јово имаше 75 години, боледуваше од Цироза на јетра, шлокаше исклучиво рум и шуштеше додека зборува. Немаше заби па долната вилица и носот му бае споени.
Блек Бејби пееше а остатокот од гостите си ги трљаа куројте. Ја бев камен пијан и повраќав до еден контејнер лево од влезната врата. Од таму ми срипа една мачка контејнерка вадејќи ме од памет. Десно од контејнерот лежеше една пијана девојка.
-Избањај ме , напиј ме, најади ме, и ќе ти го дудлам курот  цела вечер!-ми се обрати пијаната.
Ми делуваше како  црно сениште затоа што освен кратката  тексас сукња и скинатите мрежести и курвински  хулахопки не гледав ништо друго на неа. Силуета на пијана фукса со бушава коса, кратка маичка над пупак од кои излегуваа две млитави и безживотни цицки.
Не и одговорив ништо и брзо се вратив во дупката каде гитаристот на Блек Бејби пичеше жестоко соло. Масите беа фрлени во делириум. Пијаните парови перверзно се лапаа со јазиците надвор од устата а многу машки дланки беа пикнати во гаќите на девојките. Блек Бејби го држеше микрофонот со долгите нокти асоцирајќи дека во раката држи нечиј патлак. Само што го испразнив желудникот од алкохол почнав повторно да пијам. Јово држеше некој безвезен ритам со глаата од кој добивав вртоглавица. Осетив дека ќе се струполам.
По некое време ги отворив очите и над мене здогледав ѕвездено небо. Локалот веќе беше празен и вработените го исфрлаа ѓубрето. Јас бев дел од тоа ѓубре исфрлен многу порано пред  затварањето. Лево од мене се кикотеше дрољата.
-Се викам Северина, сакам да ти го испушам пијаниот кур!-вртеше со јазикот на кој имаше закачено пирс. Тогаш здогледав очи на змија во зелено -сина нијанса.
-Носи се ма у пизду матер- и се обратив на небањатата мивка и пробав да станам.
Ах таа ебана гравитација. Некогаш ти е сојузник некогаш непријател. Зависи што посакуваш. Во моментите кога си дрво пијан и кога сакаш да се дигнеш од асфалтот сите закони на Физиката  се против тебе. Едвај некако се довлечкав до купатилото да се замијам со вода. Сељанката која ме служеше цела нок со топол отров со вкус на коњак ја замолив да ми тури една кригла Пиво. Отидов во купатило.
Повраќаници во лавабото, куртони и женски улошки беа расфрални по подот а натре смрдеше како во Геријатрија. Помислив дека ќе налетам на некој леш во полураспадната состојба.
Излегов од купатилото и се довлечкав до шанкот.
-Оваа кригла Пиво ти е од куќата- се кикотеше малата сељанка која таа вечер  ми го истенчи џебот. Ме испокраде.
Да-си  помислив-оваа кригла ќе ми дојде нешто како закуска пред спиење.
Ја пиев полека, а десно на еден стол  здогледав еден гремлин како ми намигнува. Гремлинот имаше крвави очи. Ми извади една табла налик на сообраќаен знак.
НЕ СЛУЖИМЕ ПИЈАНИ ГОСТИ!!!!
Супер. Конечно паднав на дното. Јас , кој сум вечно пијан, делував пијано на пијаниот гремлин. Каква ноќ. Тргнав да си одам дома. Мислам дека во фрижидерот оставив некоја лименка пиво. Или ги имав испиено? Не е важно. Пешачев кон својот дом а Северина стоеше на булеварот и чекаше некој да ја пребаци. Мивката беше тотално безнадежна. И во 5 изутрина не  успеа да најде своја жртва…….

About komitamkd

Десничар,Реалист,
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Напишете коментар

