на терапија кај матичната докторка…………

Не е точно дека луѓето не се ценат според облеката.Тоа е предрасуда за несреќниците кои немаат стил.Не верувам во скапата гардероба,но верувам и тоа како во стилот на облакање.Човекот ќе го прочиташ од кондурата па се до шеширот,доколку се разбира го носи.Јас конректно сакам да се облечам понекогаш убаво.Не го правам тоа премногу често затоа што не им давам премногу значење на безделничањата и пијанствата.Но ако треба да се видам со некоја жена,или деловен партнер…е тогаш богами сакам да се запази мојот стил.

Едно утро требаше да одам кај мојата матична докторка на проверка на крвта.Рутинска проверка без конкретна  причина.А мојата матична докторка е младо и самохрано разведено парче на која белиот докторски мантил и се прилепува за изразитирте газови и бутови.Секогаш носи многу кармин и пудра со кои ги покрива подчњаците и редовно џвака мастика.Можеби често пие,не знам.Во секој случај има прекрасни сочни усни со кои може на мртовец да му го надрви курот со еден допир на устата..Со години сакав  да и го начукам,а предпоставувам дека и она беше свесна за сето тоа.Но не било каде.Сакав да ја натегнам на работното биро додека надвор пациентите и бабите стари чекаат ред за преглед.Сакав еден брз и дивјачки секс со таа распуштеница која редовно носи црна ебачка хулахопка со чипка кои се оддаваа од нејзините нозе штом ќе ги прекстеше да даде некоја рецепта или заверка на прегледот.Во тие моменти полудував,Ја замислував со нозете на врвот на мојот јазик.Како се лигавам од нејзините стапала и завршувам до врелото меѓуножје но притоа без да и ја допрам шундата.Само малку,да ја подлажам со топол здив.А потоа да се префрлам на другата нога,и се така напродено додека не потечат гејзерите од нејзината внатрешност.Да го извадам  од мојата пантолона и да го заденам у мократа слива.

Тоа утро дојдов на преглед облечен во бела пантолона,бела кондура,бела кошула и сако.На главата имав бел шешир а во устата лигавев цигара ,Винстон,,.-О,кој кого ќе прегледува денес?-се насмевна докторката алудирајќи на мојата бела комбинација.Како и да е.Влегов гладен бидејќи требаше да ја проверам крвта а за потоа планирав да седнам во некое кафанче,да залијам некоја ракија,да сркнам чорба и да почнам да вртам по телефонот барајќи некоја слободна пријателка каде што би ја излечил утринската куродрвица.Утринското пердашење најмногу го посакувам.Вруќа пичка,топла постела,спуштена ролетна и сето тоа за утринската куродрвица да биде со причина.Најчесто е безпричинска и прави проблем при мочањето каде во најдобар случај страда школката од шољата а во полош знае да прсне и на плочките од подот.

Бети го пишување мојот упат за лабораторија а таму во ходникот ме пречекаа еден тон старци кои чекаат ред.Изгубив надеж.Посакав да си одам.Тие стари вампири секој месец пават систематски прегледи иако веќе во осмата декада од животот го арчат воздухот на планетава.Јас би се задоволил со 60.Ма додека рипа курот може и срцето да чука,а после тоа може слободно да ме дислоцираат.Се надевам до тогаш ќе напраат кремториум и ќе ме запалат.Пи се претворил во пичкин дим или прашина.Би имало смисла секако наместо да гнијам со гадните и лакоми црви кои секогаш први ги напаѓаат очите.Додека зјапав во зомбите по ходникот,ја оставив книшката на масата во ходникот,седнав на една столица и се подпрев на ѕидот.Ме фати дремка и го слушав  џагорот. на дијабетичарите,анемичните,грипосаните и срцево болните.На крајот дојде и мојот ред.Млада крвопијка со цевка во устата ме седна на една столица.Носеше црн кармин и имаше црна залижана коса врзана во репче.Млада,на некои 23 години,седеше со раширени нозе и ја побара мојата рака со стегната тупаница премачкувајќи ми ги вените.На курот одма би ги нашла,си реков.Таму се секогаш набабрени.Можеш со пикадо да ги гаѓаш.Ја спуштив раката помеѓу незјините спортски исцртани нозе и пумпајќи со тупаницата не сакајќи ја задрапав за пичката.Пошто она цицаше крв немаше време да се налути,или не сакаше да се налути  …..не знам.Кога станав зјапав во нејзините очи и ја поздравив.Ме забележа дека ја зјапам нападно но веднаш се повлеков.Тоа му беше доволно на мојот забеган мозок.

Резултатите од крвта беа очајни.Покачени триглицериди,маснотии и слични курци палци.

Бети ги погледна резултатите и ми препорача:Ќе го оставиш алкохолот,ќе јадеш црн леб,бело месо,теснетнини ќе избегнуваш,повеќе ќе спортуваш,цигари не,и секое утро ќе пиеш оцет од дива јабука.

Ја гледав Бети во пичката и кога го крена погледот ја погледнав во очите.-Бети,дали мислиш дека толку многу се сакам за да ја послушам оваа твоја наредба?Тоа да го направам ќе предизвика уште поголем шок за организмот.Ќе ги испијам своите 1000 литри алкохол додека е тоа можно,а ако ставам крај тоа ќе биде засекогаш.Ќе го чекам првиот инфаркт-се насмеав и излегов надвор од нејзината канцеларија.Седнав во моето кафанче
.Нарачав една порција со зеленчук без зејтин,и една обична вода.Колку да го пробам моментот на здраво хранење.Каснав еднаш од вилушката и викнав по конобарот.-Едно бокалче ракија,биено сирење,пахован кашкавал и тањирче таратур.Го нарачав своето мени и почнав да делкам.Околу 13.00 часот и се јавив на мојата докторка.-Бети,те чекам на ручек во ,,Делта,,ако имаш за мене време дојди да видиш дали ми е менито според твоите прописи.Бев мртов озбилен а таа прифати.Посче работа  реши да помине а кафанчето и беше попатно накај нејзиниот дом.За половина час дојде до мене и од врата ме прекори кога ја виде ракијата и мезињата,Веќе го делкав второто бокалче.Овој пат ќе бидам одлепен,ќе одам екстремно  до крај- си реков.Нарачав за неа ордевер со пушени меса и црно вино..Мирисаше на скап парфем а цигарите ги палеше нервознио и ги гасеше псоле само неколку дима.Беше малку напната,зборуваше за работата ,за фригидните и хистерични колешки,за манијаците кои го чешаат курот на неа а јас ја удрив мојата чаша од нејзинта-Тури им кур,за нас-испив на екс и реков-Ми ја разубави масата,ќе ми требаш во скоро време се почесто-се нашалив и и реков.Ме заболе кур за мојата крвна слика.Сега сум тука,те гледам во очи,сакам и ти да ме гледаш во очи….

-Дали ти личам на човек што премногу се сака,што е загрижен за себе,што ќе го фрли сиот свој начи на живот ради некои лајна кои се шлаат под микроскопот???.-Погледни ги овие лузни на лицето,ова бело сако…Што ти кажува тоа душо?

Ме гледаше со насмевка и климаше со главата потврдувајќи ја мојата несериозност.За тригилцеридите-наздравив и потегнав на екс.Ја пуштив раката под маса и ја дофатив за едниот бут од ногата.Станав некултурно животно во старата крчма.-Бети,сакам да те ебам…знам дека немаш никој во моментов и дека си многу запалена за една добра ебачина-почнав да го исфрлам од себе сиот гнасен репертоар на изразување….И шепнав на увцето и ја оближав со јазикот по вратот.Сакав да  го наденам курот во нејзиното убаво и докторско пичиште..Онака со мерак.Без да се соблакаме воопшто.Преку шлиц да и го дадам курот а она медицински да го одработи…Да го ослободи вишокот од него.Со Бети бевме врсници,ме лечеше 10 тина години но во тој момент баш ме заболе за се и  што ќе испадне после мојот муабет.И дадов силен бакне] кој проба да го одбие со благ одпор,но потоа се препушти на мене пијаниот.Ја бакнував долго додоека конобарот висеше над нас со крпата префлена преку рака.-Донеси сметка царе!

Се подготвивме за одење.Влеговме во првото такси и отидав да ја истовара Бети.Качи се докај мене на по едно кафе-ме покани со треперлив глас.Знаеше дека ако прифатам ќе и ја расцепам пичката за сите години акумулирана сперма што ја имав во себе кон неа.

Прифатив и влеовме во лифтот.Ја стискав за газот,а со средниот прст и ја допирав пичата преку тенките пантолони.Беше вруќа…ужасно вруќа.Само што влеговме преку прагот,го извадив курот и и го напикав во сочната уста.Почна да го цица страсно,а јас го гледав кожниот тросед во дневната соба.Ја нагузив на софрата.Со едната рака ја држев за големиот и убав гас,а со другата ги пазев работите кои се на масата.На крај ги пуштив да паднат на подот а јас продолжив да гузам и да ја држам за набрекнатите цицки.Како ја шибав и со ташаците плескав по нејзиниот газ така со ноктите ме допираше помеѓу нозете и ја осеќав како полека губи рамнотежа.Ја легнав на кожниот тросед а едната нога и ја кренав на наслонувачот.Истурив од едно отворено шишо  вино по нејзиното тело.Од цицките виното се слеваше кон меѓуножјето а таму трпеливо ја собирав секоја капка за потоа да почнам да пијам сок од нејзината пичка.Беже ужасно мокра и вруќа.Ме зграбчи кон себе,ме стисна силно со нозете и рацете околу половината додека разорно и жестоко влегував во мокриот процеп.Го осеќав врвот на нејзината матка..Кога забележав дека ќе свршам го извадив малку  од неа,го протрљав и провртев околу нејзиниот клит и пак полека го вратив во неа.Со секое одложување на мојата експлозија незје ја доведував до лудило.На крај Бети се најде над мене.Со рацете на наслонувачот од троседот а со лицето свртена кон собата од високо се набиваше на мене.Се набиваше се посилно и посилно а бев далеку од крај..Ја фрлив од себе и ја легнав на тепихот со стомакот кон подот.Под неа ставив една голема перница и и го навртев газето кон мене.Беше како една голема јаболка исечена на половина каде отворот од меѓуножјето  ми даваше блага насмевка.Бети лежеше на подот и со рацете ги држеше ногарките од трпезариската маса додека и ги задавав псоледните удари.Се истурив на нејзиниот мазен грб,а потоа и на нејзините тркалезни цицки,ја намачкав со соковите од нашиот танц,ја бакнував долго во устата и по телото.Се осеќав дека се одвојувам неколку сантиметри од земјата.Бети имаше во себе  заклучена темпирана бомба која експлодира тоа попладне во нејзиниот дом.Ме изеба,ја изебав како да не сме виделе.Тоа беше само најава за еден бурен и жесток почеток.Ја гледав  на персискиот тепих со изразени бедра и облини како ја бакнува чашата со вино додека мали капки од пот се тркалаа кон нејзините цицки.Полумократа црна коса и паѓаше на рамениците.Ја гледав како ѕвер и чекав да ми се врати силата…..


About komitamkd

Десничар,Реалист,
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Напишете коментар

