Женска вештина…Пични обработки(забрането за испод 18)

Секоја љубовна врска има свој почеток и свој крај.Најтешките типови на врски после долготрајни перипетии, посесивност, љубомора, животински нагони имаат свој крај. Ептен тешките и тврдоглавите љубови завршуваат и со брак.

Пред некој ден сретнав една долгогодишна пријателка,некогаш ми беше и повеќе од пријателка и застанавме на некој краток муабет.

-Кај си бе ти се изгуби,што има ново кај тебе?-ме запраша со нејзината наштелувана гримаса од која секогаш илага насмевка.

-Не сум баш ок.Повторно ме натапка депресијата овие последни денови, едвај одам, едвај зборам и едвај дишам. Ако ми веруваш и едвај те гледам тебе-и одговорив искрено.

И покрај тоа што и ја објаснив мојата ситуација Кара почна да ме напаѓа за некои небитни работи.

-Сите ми честитаа роденден пред некој ден само ти не ми се јави, ама ај ќе ти опростам-ми упати прекор.

Се прашував во себе за што она има мене да ми опростува, и што сум и јас неа или она мене во животот.Имаше големи цицки па можеби тоа го сметаше за силен аргумент во дискусијата со мене.

-Не беше достапна на мобилниот,ти вртев-пробав да го прекинам муабетот.

-Јас никогаш не сум недостапна, а и кога сум имам извештај за пропуштени повици.-продолжи да навлегува во небитни нешта.

-ОК-го завршив тој дел од муабетот.

Тогаш во еден момент се сетив дека Кара имаше момче со кое планираа сериозна иднина, беа актуелен пар, секаде одеа заедно па очекував тоа да заврши со свадба,веридба или раскин.

-Каде е Петар?  Што е со Петар? Има ли новост?-почнав да ја прашувам Кара иако многу и не ме интересираше за тоа.

-Го нема, раскинавме-ми одговори со победнички тон во гласот.-Не е тоа што јас барав-уште фалеше да се удри во градите.

-Тој затрескан,ти не…..ти дифтар,тој мирен-почнав да ја санкам по нерамен предел.

-Еј јас дифтар, јас сум си фина девојка, никого не сакам да лажам и да погазувам, кога нешто не иде сакам да го прекинам тоа, никому не давам лажна надеж-се правдаше Кара за работи за кои никој не би требало да се правда.

Просто неверојатно е колку тешки лицемери се тоа жените. Одат со некого, тепаат време, свесни од старт дека тоа нема да има иднина, даваат лажна надеж на некоја заљубена душичка, а на крај се осеќаат ко светици кога ,,хумано,,ќе го прекинат сонот на заљубениот. Себе се сметаат за хуманистки.Кара продолжи да го велича својот карактер.

-Не сакам никого да уништувам знаеш,кога е крај подобро е да ставиш крај без никого да убиваш и давиш.-ме стави Кара во ситуација да не можам повеќе да ја слушам.

Почнав да се прашувам за какво убивање зборува оваа. Толку ли е нејзе битно да испадне фина и слатка девојка кон човекот што го љуби, да му дава и понатаму лажна надеж, да може да ја побара кога тој ќе посака за оваа да се осеќа ко кралица?Да може кутриот да си ги враќа спомените а оваа кокошка да си ги  лечи комплексите??  Не веројатно!!Тешка кучка со ангелски лик.

-Верувај ми подобро да го нокаутираш љубениот-ме испровоцира умствено да ја газам.

-Аууу зашто да пати,тоа боли???-продолжи со нејзината хуманост.

-Види ваму,повеќе болат спомените одколку раскинувањето. Треба да го нокаутираш,да ја уништиш својата слика во него,меѓутоа се си мислам дека твојата слика во неговите очи е многу побитна одколку што ти е битно за тоа како он ќе се осеќа…- веќе почнав да ја мелам ситуацијата.

-Тоа се можеби твои методи, не мои-Кара се давеше во комплекси.

 Ми беше некогаш љубовница, и јас кога решив да ставам крај со неа го направив токму тоа што и го објаснував. Се покажав себеси во најлошото светло за таа повеќе никогаш да не помисли за мене и да пати. Глупердата тоа не го разбра, за неа бев скот бесчуствителен а себе се сметаше за хумана кралица која не сака никого да уништи. Сепак не можев веќе да молчам и продолжив.

-Да срце мое, јас тебе не те оставив со роза на твојот праг,или со романтично писмо. Си заминав како скот,како се чуствуваше после тоа???:-ја прашав директно.

-Одлично верувај ми-ми се смееше но беше очајна.Ја слушав и посакав во еден момент да ја плеснам со кур по уста.Онака воспитно.

-Е токму тоа ти го зборам, јас со ни една моја бивша љубов не сакам да контактирам, нити кур ме заболе дали ќе се сети на мојот роденден….тоа е завршена прикаска.Не сакам да си го хранам егото со такви безвредни нешта-зборував и гледав некаде на страна.Не сакав да ја гледам Кара во очи.

-Дааа??? Ти успева тоа?? Знам,девојката твоја бивша од Белгија плачеше и преколнуваше дека ќе се убие а ти ја одјеба како ѓубре-почна да ме обвинува ,,светицата,,

-Грешиш,и реков дека ако се убие јас ќе одам  и ќе се помочам на нејзиниот гроб-ја надополнив Кара.

-И што постигна со тоа кретену?-почна да мисли дека ме навредува.За миг ја снема онаа теза дека таа сака да има добар однос со сите.Колку смешно и трагично.

-И помогнав да ме заборави за миг, да продолжи со животот и да се усреќи многу повеќе, не и дадов улизии како што ти го правиш тоа со сите твои љубови. Мене срце ме заболе што ќе кажат за мене после крајот, а ти водиш евиденции кој ти честитал роденден.И знаеш што, не ти завртев воопшто за роденденот.Која е причината да се глупираме???.-го завршив муабетот и заминав.

Одев по улицата и осеќав некоја блага грозница.Навратив накај менаите во Дебар Маало и тамо го сретнав другар ми Давор кој полека но сигурно ја делкаше својата жолта ракија.

-На здравје ракијата брат-го поздравив и седнав до него.

-Е ајде бујрум,ќе се напиеш една?

-Фала, дупли шток, …ме извади од такт една светица-промумлав.

-Што?-Давор не ме чу убаво.

-Ништо брат….на здравје-ги чукнавме чашите.

Седев некако размрсулавен,очите ми беа воспалени,и многу често кивав.

-Не сум арен брат,некој вирус ме стегнал-се пожалив.

-Само ракија делкај-ми го даде Давор најчестиот лек за сите проблеми.

-Ахх…море само качување на некоја пичка и тоа крвнички!!!…Кога ќе се симнеш  ушите да ти лупаат.Да слушаш бубњеви,колениците да се тресат-му дадов свој лек за проблемот.-Ти се има тоа случено?-го прашав.

-Дааа….а тебе ти се случило да станеш после ебање и да паднеш на патос,нозе да не те држат?-навлеговме во тешки пиздомеханичарски муабети.

-Не брат,јас  на завршетокот на дупењето кулирам. Си го прчам. Или сум легнат или подпрен на некој наслонувач. На почетокот јас работам а на крајот мене ме работат. Кај мене после крајот паѓаат жените-се насмеав гласно на глупавиот муабет.

-Јас брат сакам да му ги дигнам нозете на раменици,под грбот да му ставам некоја перница,и да ја цепам со залет..ташаците да пукаат и шлакаат од нејзиниот шупак  додека нозете  ми се грчат-објаснуваше Давор.

-Јас кога ставам перница сакам девојката да лежи на стомак,да и го подистртам газето нагоре, и пичурлајката да се отвори само како јаболко пресечено на пола. Малку подзината линија со розев процеп. Да ја држам за косата и за рамениците и силно да ја шибам додека таа лежи на стомак-ја искажав својата фантазија и веќе го почнував вториот дупли коњак.

-Даааааааа…..а кога ќе ја видиш така зината пичка просто не знаеш шо да праиш-се согласи Давор на мојот муабет а јазикот се повеќе му се врзуваше од ракијата.

-Е брат….замисли,  така си ја цепаш под прав агол,па зимаш ја вртиш на страна и таа ти прди со пичката.(Прррррррррр)..е тоа е правиот момент…вакумот и компресијата се ослободуваат. Она се осеќа као да и незгодно, малку е збунета, но го чека новиот продор-навлеговме дебело во муабетите.

Таманевме машки муабет, се глупиравме, зборувавме за пичките,за ебачините,за аглите на пенетрација   и тегневме коњак и ракија.Карши нас седеа две конобарки кои се почесто се смееа на нашите манијачки разговори.Продолжувавме со разговорот,ракиите ги делкавме и се повеќе делувавме на сексуално загрозени суштества.

-Брат прееска гледав порнич,еден тип го пикна ташакот во шупак,а курот во пичка истовремено.Е кога ќе го напраиш тоа  јас ќе те сметам за ебач-му добацив на Давор а тој се засркна од ракијата,плукна и изненадено ми рече…-Неееее бееее…го има и тоа….???-се кикотеше на глас.

-Да бе брат,тоа е врв на сите ебачко-гимнастички подфати на човекот,мора да го пробаме тоа во брзо време-се кикотев и се спремав да си одам.Веќе бев пијан а грипот ме бркаше во постела.Ми се присака пичка,посакав да ебам и да се потам.Го отворив именикот во мобилниот и заминав со верба дека за мене вечерва и ќе се најде исцелителка…..Одев по улицата и потајно  посакував да го напраам гимнастичкиот подфат.Да го скријам едниот ташак во некој зинат шупак а курот да го закопам во пизда истовремено.Се храбрев и замислував на што би личело тоа……

 

About komitamkd

Десничар,Реалист,
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Напишете коментар

