Кавијар со урда

Кога сељачиште ќе изгуби самодоверба,
застанува набилдан пред огледало,и спремен е за нова стрелба!
Ма додека скока курот,и срцето нека ми чука,
а после можат слободно да ме дислоцираат од тука..

Заборавив на црните прогнози,и на лошите лекарски прогнози,
повторно го цедам до дното,алкохолот во големи дози,
веќе ни 4 промили не се доволни да ме бутнат,
дал трезен,дал пијан,во главата сум секогаш лупнат.
Нема напредок во однесувањето,еби ветар сум и целосно срозен,
издегустиран,избеган,немотивиран и безполезен.

Ни сексот веќе не е тоа што беше,
помина времето кога за путка срцето лупаше,
и штом свршиш со муки,понатаму е се едно,
останува патлакот млитав и ништо не е вредно

Поезијата е трагедија,
поезијата е одговор од кој се плашам,
нека умрат сите прашања,светов ќе е посреќен,
планирам да објавам книга,бар на некој наслов да се скрасам……..

About komitamkd

Десничар,Реалист,
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Напишете коментар

