Женска играчка

 

Женска играчка

 

Моето име е Вест Црвено,

ме носиш во џеб,

ме гужваш, ме пушиш,

ме претвораш во пикавец..

И пак ме враќаш во првобитната форма!!

Си играш курташак со мене,

час во пепељаа,час во уста,

тоа сум јас,од мене се гушиш,

твојот Вест црвено…

 

Ја менувам агрегатната состојба,

станувам дим и лебдам,

над твоите гради,но не те допирам,

ме враќаш во белите дробови и повторно надвор бегам…

 

Посакувам да те земам…..

 

Но јас сум само една цигара,

во твоите  топли дланки  со црвени нокти,

оближан со црвен кармин,

ме дегустираш гола крај камин….

Амин!!


About komitamkd

Десничар,Реалист,
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Напишете коментар

