Сперматологија

 

Сперматозоидот е само несреќен продукт од некоја слепа љубов,швалеранција,заебанција и  не знам што….и тој во најлош случај станува човек.Во подобра варијанта заглавува во некој куртон,во некој чмар или на некоја влажна марамица.Не ретко и во желудникот на некоја ненаситна курождерка.Јас сум еден од оние несреќни примероци на сперматозоиди, и тој несреќен случај,еве сега сере нешто без врска на овој лист хартија.Да беше поинаку,немаше да бидат овие букви,напишани баш во овој редослед.Како и да е.Да им е плукнам на сите филозофи,писатели и тесктописци кои со своите редови мисли го оваековечиле нивното несреќно постоење.Дел од нив јагленисуваат под земја,дел се веќе растенија а некои како мене,демек млади и надежни допрва почнуваат да ги валкаат белите хартии.Прљави мисли на белиот лист.

Не ретко скокав преку граница,блиску во соседството,на север.И требав на разведената и самохраната.Не дека нешто посебно ми значеше.Едноставно убаво ми ги цедеше ташаците а од таму си заминував без психичко оптеретување дека морам пак да се вратам.Жена без комплекси,без никакви спреги,предодредена само добро да се изебе,хумано да ме потроши и да ме испрати на автобуската со пријатна насмевка.Додека патував кон Скопје осекав дека ташаците  ми се мртви.Беше уметник во сексот а како и воопшто да не постоеше во мојот живот. Максимално искулиранатаква пизда која не може да ти скурчи.Се зезавме,се излежававме,пушевме цигари и пиевме вино.Тешките муабети,длабоките навлегувања во нашите личности никогаш не се случија.Затоа и бевме тоа што сме.Пред неколку години дознав дека се премажила и од тогаш веќе не се слушаме.Да ти ебам гомнаријата…..тоа што не може ништо да го расипе може љубовта.Ја жалев.Знаев дека нејзнината совршена духовност ќе почне да се расипува.Ќе почне да пати,да очекува телефонски повик,да се секира каде оди маж и,кој го бара навечер додека таа спие,да паѓа во тешки емотивни заебанции а само неколку месеци пред тоа била среќна и можела да живее без сето тоа.Убаво беше додека беше покрај мене,не и ветував ништо а она што си го дававме беше совршено.Без тронка обврска.Како и да е.Никогаш не и се јавив од тогаш нити па помислив на тоа.Сакав да останам доследен на нашата релација.Таа беше таква каква штое и таква ќе остане и на крај.Дали ќе биде среќна во иднина???Ме боли кур!!!Изборот е нејзин.

Таа новогодишна вечер требаше за последен пат да прославиме со Марина.Со многу алкохол и стимуланси да се убиеме од валкање по креветите во сите соби.Тоа не се случи.Седев во мојот дом,пиев и ги слушав хистеричните напади на радост на разулавената маса која паѓаше во транс поради некој идиотски танц на стрелките на часовникот.Доаѓа нова година….Преку кур….Излегов така нацврцан да се шлаам по скопските улици.Сам со себе,сјебан,пијан,немотивиран и не заинтересиран за ништо…Влегов во еден локал каде досадните и еднобразни луѓе имаа резервации со комплет дегустација и храна…Беа накитени како дрва,само што беа многу потрагични и по тажни од дрвата…Ја пиеја својата пијачка,ја гнетеа храната и рипаа како мајмуни во транс.Некои и се бакнуваа и беа заљубени…Доаѓа крајот на светот си реков.Седејќи на тој шанк и џапајќи го својот шток забележав дека во мене се ѕвери еден женски примерок со големи плави очи,големи трепки и образи,полни усни и мали дланки.Надоле беше како трапез кој го прегазил воз.Имаше приближно 97 кила а во меѓуножјето беше отечена како  да лапнала  човечка глава и таа останала не голтната.Шундата можеби и тежеше 14 кила сосе клиторис.Бев мртов пијан и ја гледав во глинената фаца како лакомо се смешка и се надева на мој кикс….Ја гледав празно,а можеби и гледав позади неа не се сеќавам…и и реков…АЈДЕ БЕ…ЗАШТО ДА НЕ!!!Отидовме кај мене дома и  влегувајќи од врата и ги ослободив нејзините вимиња кои како таламбаси се стркалаа по мекиот стомак.Едната цицка и отиде во кујна да пие вода,а другата отиде во купатило да се замие…Со раката пробав да и ја дофатам  за да видам дали е мокра,и со поголема мака и борба со маснените наслаги дојдов до нејзиниот меѓуножен отвор….Боже…оваа има пизда да ме голтне цел неколку пати и да ме извади надвор….Кога ја видов конечно целата таа слика,тие цицки,тој стомак и таа хистерична и бездушна појава помислив смртта е таква….Реков-Готово е…ова е последниот ден….Ја нагузив накај мене,а главата и ја начукав во перниците.Почнав да пикам,а не бев ни сигурен каде пикам.Пикав десетина минути и притоа мислев на многу нешта.Гладните во Африка,топењето на глечерите,озонските дупки,маглата во Скопје…Господе, надвор имаше магла а јас се гњавев во спалната со женски сумо-борач.Тоа беше најдебелата жена што некогаш сум ја пробал и ќе ја пробам веројатно…Среќна нова година мајсторе…Му посакав на мачорот,си честитавме,се насмевнавме со мала доза на неверување и го вратив назад во ѓаќите.

Некој сака во животот да се декларира дека е голем пијач.Така ја мери својата машкост.Во ред е тоа.Но јас не прифаќам пијачи што  пијат само сортни вина,ракии и вискиа….За мене е пијач оној кој подеднакво ги љуби и сортните алкохоли и шеќерните ракии.Оној што ќе избере алкохол по квантитет а не квалитет.Слично е и со дегустацијата на пички.Кога сватив дека ја изебав оваа вепарица во себе една горда мисла ми ја ублажи болката.Кико,ти си од вечерва ебач..

Штом можев да ја растурам оваа сарма  понатаму со убавите женски примероци ќе рушам светски рекорди…….Со таа утешителна мисла заспав.Новогодишната ТВ програма лштеше на екранот а јас бев паднат во длабок сон……Мојата бишка???Не се сеќавам што се случи со неа…можеби и сум ја убил,не знам,ама повеќе не ја видов никогаш….

Ебачот потона во длабок сон а остатокот од градот играше оро и се пентареше по масите…..

Ноќта спиев немирно.Низ глава ми се мотаа фарми со свињи,месни индустрии,зинато прасе на астал со јаболче во устата,дебел клиторис и сето тоа зачинето со пукотници на петарди и пиштоли.Надвор се пукаше,се чекаше демек некоја си Нова Година а јас во сонот се борев со вепарици.Како и да е.Нова година е нели.Утрото се разбудив околу 8 часот.Градот конечно спиеше и тишиниата што ја осетив беше громогласна.Конечно звук на тишина.

Сказалки на часовник,тропкање на ролетни,кркорење на црева,црв во паркетот,гомна во канализацијата,некој пушта вода,прозори што слабо дихтуваат,танц на завесите….Тишина…..

Отидов да мочам.Во бешиката осеќав жештина и силен притисок.Прснав со силен млаз па ја промашив шољата и ја измочав школката.Земав тоалетна хартија и ја забришав но на  неа останаа траги од мочки. Ја оставив така.Одејќи накај ходникот прднав како коњ и тоа убаво ме опушти.Ми беше жал што немав со кого да го споделам тој длабински и дебел прдеж.По прдежот осетив дека и набрзо ќе серам но ме мрзеше за тоа.Влегов во кујната и го видов шишето со вино како на усникот е намачкано со кармин.Траги од свињата!!!Ги отворив ормарите,плакарите,влегов во другата спална соба да видам за секој случај да не заспала вепарицата во некој ќош.Ја нема.Конечно ми олесна.Ни мочањето ни прдежот не ме олабавија толку како што ме олабави мислата дека свињата е некаде далеку од мене.Што ли беше последица да се претворам во праисториско животно???Алкохолот или тестостеронот во мене???Не е воопшто битно,знам дека пеколот помина,а јас веќе бев трезен.Се радував како дете мало на снегот кој паѓаше надвор и на фактот што таа ноќ помина и веројатно нема никогаш да се повтори.Си сварив кафе,седнав на фотељата до стакларникот и го гледав танцот на снегулките.На ТВ гледав некоја фото сесија од Fashion chanel и одеше добра музика.Колку се жените прекрасни-си реков.После онаа ноќ со тектонски пореметувања во мојот мозок и целосен дизбаланс за вкус и убавина секоја наредна ќе биде бинго.За убавината на жените веќе не користев оценки.Нивната убавана ја одредував според испиените чашки.Најубавите беа тие перцепираните  со  0 чашки,од 1 до 5 беа помалку убавите,0д 5 до 10 оние со минимална убавина а над 10 беа тешките и ненадежни случаи со кои заглавува дел од машкиот род после тешко пијанство.Имаше и такви жени за кои маж и не може да испие толкава количина на алкохол.Тие не проаѓаа ни кај гробарот со лопатата……..

About komitamkd

Десничар,Реалист,
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Напишете коментар

